הצגות בלונדון – גם הקנקן וגם מה שיש בו

הצגות בלונדון – גם הקנקן וגם מה שיש בו

תאטרון, כמו שידוע לכולם, הנו חלק בלתי נפרד מהתרבות הבריטית. כל אדם שיישאל על לונדון יאמר: “אם אתם נוסעים ללונדון אתם חייבים ללכת שם להצגה”, כמו שכל אדם שיישאל על טוקיו יאמר: “אם אתם נוסעים לטוקיו, אתם חייבים לאכול שם סושי”.

למה? – כי לונדון, יותר מכל עיר אחרת בעולם, מזוהה עם התאטרון שלה, ולא בכדי נחשבת לבירת התאטרון העולמי. אז לפני שאתם אפילו ממשיכים לקרוא, תתארגנו על הזמנת כרטיסים להצגות בלונדון כדי שתהיו שקטים ובטוחים שתוכלו להיות חלק מהחוויה האותנטית של ביקור בלונדון. כשאתם נוסעים ללונדון, בין אם בענייני עבודה, לסוף שבוע, לחופשה או לטיול עם הילדים, אתם לא יכולים לפספס הצגות בלונדון; ואם רוצים להשיג כרטיסים עבור אותן הצגות בלונדון במחירים סבירים, ולשלב אותם מראש בלוח הזמנים שלכם –  פשוט עשו זאת עכשיו.

הצגות בלונדון לא רק נחשבות להצגות הטובות בעולם – הן מוצגות במבחר תאטראות מגוון ומרשים:

תאטרון הגלוב – Shakespeare’s Globe זה התאטרון המשוחזר של שייקספיר בו הוצגו ההצגות שלו בזמנו. אם מגיעים להצגה במקום אפשר להשתלב גם בסיור מודרך. אוהבי הקלסיקות של שייקספיר ייהנו מבקור בו.

תאטרון הוד מלכותה – Her Majesty’s Theatre נמצא בווסט אנד בו ממוקמים תאטראות נוספים. זהו מבנה משנת 1897, מרשים ומפואר, שעל במתו הציגו את “כנר על הגג” מעל 2000 הצגות וכעת תוכלו לצפות שם ב- “פאנטום האופרה”.

תאטרון אפולו ויקטוריה – Apollo Victoria Theatre – שהוקם בתחילת המאה העשרים ונחשב לאחד מהתאטרות הגדולים בלונדון. הוא ממוקם לא רחוק מארמון באקינגהאם וכמו כל תאטרון שמכבד את עצמו, הוצגו בו הצגות רבות ומשובחות. בתאטרון זה נכנסים לאולם רחב ובו עמודים גדולים כמו במקדש יווני; לא לחינם הוא קרוי “אפולו”. בימים אלו אפשר לראות בו את ההצגה “המרשעת”.

תאטרון ליסיום – Lyceum Theatre – ממוקם אף הוא בווסט אנד. תאטרון זה עבר תלאות רבות כמו שריפה, בניה מחדש יותר מפעם אחת ועוד, עד אשר בשנת 1996 הושקעו  בו 15 מיליון לי”ש לשיפוץ ומאז מוצגים בו להיטים שוברי קופות כמו : “ישו כוכב עליון”, “אוקלהומה” ובימים אלו המחזמר האלמותי “מלך האריות”.

תאטרון דומיניון – Dominion Theatre – גם הוא ממוקם בווסט אנד, גם הוא עבר שינויים ושיפוצים רבים. ובספטמבר 2014 נפתח מחדש אחרי שיפוץ של 6 מיליון לי”ש ורה-ארגון של כל הסביבה. מאז הוא מארח מחזות זמר כמו “אוויטה” בשנת 2014, “אדון המחול” (Lord of The Dance”) בשנת 2015, וממרץ 2017 הוא הבית של “אמריקאי בפריז”, שבזכות איכותו והצלחתו מאריכים כל פעם את תקופת האירוח שלו.

לסיכום
לראות הצגות בלונדון זה “MUST” כשמבקרים בה. למרות שההצגות הן החלק המרכזי, גם מבני התאטראות עצמם הם חלק מהחוויה. לכן כשדואגים להזמנת כרטיסים להצגות בלונדון בדקו גם באיזה תאטרון תבקרו ותוכלו ללמוד על ההיסטוריה הענפה של כל אחד מהם.

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן