מופעים בלונדון – מה הכי חם עכשיו?

מופעים בלונדון – כל מה שאסור לפספס!

לונדון היא עיר שלא מפסיקה להתחדש ולחדש את רפרטואר ההצגות, מחזות הזמר וההופעות שבה, אך הקיץ, נראה כי היא התעלתה אפילו על עצמה. מהכישוף של הארי פוטר עד שוברי שורות לכל המשפחה כמו מרשעת (וויקד), ישנו מבחר עצום של מופעים בלונדון – לכל הגילאים ולכל הטעמים. מה עוד, שהיום כבר לא צריך להשקיע הון כדי לראות את ההצגות החמות ביותר – אפשר פשוט להזמין מראש ולחסוך גם כסף וגם זמן המתנה בתורים. אז מהם המופעים החמים ביותר עכשיו?

הארי פוטר והילד המקולל

מאז שהושק בתיאטרון פאלאס בשנה שעברה, הארי פוטר והילד המקולל יצר ביקוש עצום וגרם למפיקים להאריך את ההפקה. המחזה, שכתב ג’ק תורן ובבימויו של ג’ון טיפאני, יצא 19 שנים לאחר הספר השביעי והאחרון בסדרה של ג’יי קיי רולינג, וזכה להצלחה אדירה בקרב המעריצים והמבקרים גם יחד. מחפשים אטרקציות בלונדון לילדים? הם יאהבו אתכם לנצח אם תקחו אותם עד להוגוורטס.

אלאדין המחזמר

סביר להניח שאם חיפשתם בגוגל את המונח “אלאדין הצגה” הגעתם לעמוד הבית של ההפקה המרהיבה הזאת בלונדון. ולא סתם – הפקת הברודווי האנגלית לסרטו האהוב של דיסני, היא לא פחות מיצירת מופת, והיא תסחוף אתכם לעולם קסום מלא ביופי, קומדיה, ומראות מרהיבים – והכל בתיאטרון הנסיך אדוארד.מומלץ לרכוש כרטיסים מראש, מכיוון שהביקוש למחזה עצום ולא תוכלו להשיג כרטיסים בקופות.

כולם מדברים על ג’יימי

כולם מדברים על המחזה הזה, שהולך ומטפס גבוה בכל טבלת “מופעים בלונדון” שמכבדת את עצמה. מדובר במחזמר בריטי חדש, פרץ של שמחה בלב הווסט אנד, המגולל את סיפורו של ג’יימי בן ה- 16, שרוצה להיות מלכת דראג. ההפקה המהפנטת משלבת הקרנות של קטעי וידאו ותזמורת חיה על הבמה ומצליחה ללכוד את האנרגיה התוססת המאפיינת נערים בגיל ההתבגרות.

המילטון

כנראה אחד ממחזות הזמר המדוברים של זמננו ולא בכדי – המילטון הוא טוב להפליא. ולמי שלא שמע עליו, נזכיר בקצרה – מדבור במחזמר היפ-הופ, המשלב להיטים קליטים שמדברים לכל סוגי הקהל. אם אתם מחפשים אטרקציות בלונדון לילדים בגיל ההתבגרות – הרגע מצאתם. הסיפור מרגש ומצחיק, המוזיקה גדולה מהחיים, הרגשות מבעבעים והשמחה רבה.

מחפשים עוד מופעים בלונדון שיכולים להתאים לכם בחופשה הקרובה? הרשימה עוד רבה והיא הולכת וגדלה מיום ליום – חפשו את המופע שהכי מדבר אליכם, זכרו להזמין כרטיסים מראש, וצאו לחוויה תרבותית ומהנה ביותר!

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן