אטרקציות בלונדון – מה קורה בעיר באוגוסט?

אטרקציות בלונדון – אוגוסט 2021

טסים לחופשה אנגלית עוד הקיץ, מחפשים אטרקציות בלונדון, ורוצים להתעדכן במה שקורה בעיר באוגוסט? הגעתם למקום הנכון! הכינו את עצמכם לחודש מרהיב עם מבחר אירועים, תערוכות, הופעות, פסטיבלים ועוד המון דברים שאפשר לעשות בלונדון במהלך אוגוסט 2021. הנה כמה עדכונים קצרים מהמתרחש בעיר התוססת בעולם:

אטרקציות בלונדון

קולנוע בנהר

חיפשתם “לונדון אטרקציות” ולא האמנתם שתיפלו על משהו כל אדיר וכה פשוט – צפייה בסרט באוויר הפתוח מתחת לכוכבים, על דק של אוניה, ולאחר שייט בנהר התמזה. בין הסרטים שיוקרנו תמצאו קלאסיקות כמו ריקוד מושחת, חמים וטעים, מלתעות, ועוד. ההקרנות עד יום שבת, ה- 8 בספטמבר.

פסטיבל האוכל של ווימבלדון

והשנה, הפסטיבל פונה לכל הגילאים ואף יישאר פתוח עד שעות מאוחרות יותר, כך שתוכלו להישאר לדרינק. במקום יהיו מעל 45 דוכנים עם מגוון סוגי מזון. עבור כל המשפחה יוקם פופ-אפ של חוות ליטוף, דוכני ציור פנים  ואזור ילדים. 25-27 באוגוסט.

אטרקציות לילדים בלונדון

“המפלצת”

מסלול מכשולים לילדים שכולו עשוי ממתנפחים למיניהם- הילדים יצטרכו לנווט בין 42 מכשולים, לגלוש ממגלשות, למצוא את דרכם במנהרת האהבה ולברוח מכלוב קופצני. הכיף הזה מתרחש בין ה- 24 עד ה-27 באוגוסט.

“העולם המופלא של הגלידה”

תערוכה המוקדשת אך ורק לגלידה. אטרקציות לילדים בלונדון לא חייבות לכלול רק פעילויות חוץ – מצאנו עבורכם תערוכה שתעניין את כולם! בעלי המוזיאון הבריטי לאוכל אצרו תערוכה המוקדשת אך ורק לגלידה. תוכלו לראות שם מזכרות מהאוספים הגדולים ביותר של כלי גלידה, לטעום כדורי גלידה בטעמים מסקרנים ועוד שלל פעילויות. עד ה- 30 בספטמבר.

רוצים לשמוע על עוד אטרקציות בלונדון? מבטיחים להמשיך לעדכן!

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן