משחקי כדורגל בלונדון – חבל להחמיץ

משחקי כדורגל בלונדון – אל תפספסו!

בשעה טובה התחילה סוף סוף הליגה האנגלית! הפרמייר ליג פתחה החודש את עונת 2021/2022 ואנחנו בטוחים שזו הולכת להיות עונה מעניינת במיוחד.

מדוע שנת 2021חשובה מבחינת משחקי כדורגל בלונדון?

איכות

הליגה האנגלית היא בעצם ליגה בינלאומית. עם כזה מגוון עצום וקוסמופוליטי של משתתפים, כדאי לרכוש חבילות ספורט ללונדון בהקדם האפשרי, כי עם האפשרויות שהליגה מציעה, למה לחכות למונדיאל 2026? כולם כבר ממילא משחקים כדורגל בלונדון.

מאמנים

פרט מעניין. בכל הליגות האחרות רוב המאמנים הם מקומיים, כלומר שגדלו, למדו והתנסו בכדורגל המקומי. זה נכון בליגות באיטליה, בספרד, בגרמניה, בצרפת וכו’. בבריטניה המצב הפוך – רק ל – 7 קבוצות מתוך 20 המובילות יש מאמניםבריטיים. השאר מתהדרות במאמנים מספרד, גרמניה, פורטוגל, ארגנטינה, איטליה, צ’ילה, סרביה וצרפת.

שחקנים

כמעט 70% משחקני ליגת העל בבריטניה הם זרים. יותר מכך, הם מייצגים 65 לאומים שונים. זה ממש מונדיאל!

משחקים

רק בלונדון עצמה קיימים כיום 13 מועדוני כדורגל מקצוענים. 6 מהם משחקים בליגת העל: ארסנל, צ’לסי, ווסטהאם, טוטנהאם, קריסטל פאלאס ופולהאם. לא צריך להתרחק מלונדון כדי לצפות בכדורגל איכותי.

מדוע חבילות ספורט ללונדון הן המשתלמות ביותר?

היסטוריה

אנגליה היא מולדת הכדורגל. יש לה מסורת של למעלה ממאה שנה של כדורגל. כדורגל בלונדון או בערים אחרות ברחבי אנגליה הוא הרבה יותר מאשר משחק. זו תופעה לאומית וחברתית.

כסף

כולם כבר יודעים שלליגה האנגלית יש מעמד מיוחד ויוצא דופן גם בין הליגות האירופאיות האחרות- זו הליגה העשירה ביותר בעולם. רק בשנה שעברה היו לה הכנסות בשווי של קרוב ל – 5 מיליארד אירו (שיא כל הזמנים). לשם השוואה, ב”לה ליגה” הספרדית, שנמצאת במקום השני מבחינת הכנסות, ההכנסות היו פחות מ־ 3 מיליארד. שאר הליגות הכניסו סכומים נמוכים עוד יותר.

גלובליזציה

הכנסות הליגה צפויות לגדול באופן משמעותי, והפעם מכיוון לא צפוי: כניסת שחקנים חדשים לשוק השידור, כמו פייסבוק ואמאזון, שרכשו זכויות שידור והפצה של משחקי כדורגל- אמאזון ללקוחותיה בצפון אמריקה ופייסבוק למשתמשיה בדרום מזרח אסיה. בכך הן הזרימו עוד מזומן לקופה המתפוצצת של הליגה.

כולם שם

כמעט כל שחקן רוצה בשלב מסוים בקריירה שלו לשחק בליגה האנגלית. המשכורות שם לא דומות למשכורות בשום ליגה אחרת. השנה, המשכורת הממוצעת של שחקן עברה בפעם הראשונה את רף ה- 50,000 ליש”ט לשבוע(!). חשבון מהיר – קרוב לרבע מיליון ש”ח לחודש. (אוזיל מקבל בארסנל סכום דמיוני של 350,000 ליש”ט לשבוע!).

משחקי כדורגל בלונדון הם חוויה שלחובבי כדורגל אסור להחמיץ. חבילות ספורט ללונדון יכולות לשלב חווית ספורט מלהיבה עם הזדמנות לטייל ולנצל את כל האפשרויות התיירותיות האחרות שלונדון מציעה.

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן