אטרקציות לילדים בלונדון – חופשה עירונית

אטרקציות לילדים בלונדון – חופשה עירונית

כולנו יודעים כי אפשר למצוא המון אטרקציות לילדים בלונדון, אבל מה שידוע פחות זה שהן יכולות לרוקן את הכיסים שלכם עוד לפני שתספיקו להגיד הארי פוטר. אז במיוחד בשבילכם, הנה מספר אטרקציות שיוכלו לעזור לכם להפיק את המירב מהחופשה העירונית שלכם, מבלי לשבור את כל קופות החיסכון:

אני משועמם

כמה מהאטרקציות הפופולריות ביותר בלונדון הן גם היקרות ביותר – מוזיאון מאדאם טוסו (מ -110 ליש”ט למשפחה בת ארבע נפשות), גן החיות של לונדון (84.60 ליש”ט), לונדון אקווריום (136 ליש”ט) ועוד. על הצד החיובי, הכניסה לרוב המוזיאונים הגדולים חופשית – אם כי תרומה של 5 ליש”ט לאדם תתקבל בברכה- והם מציעים מסלולים ייעודיים, פעילויות, ולעתים גם אפליקציות לילדים. מוזיאון הטבע, מוזיאון המדע, המוזיאון הבריטי, מוזיאון לונדון, מוזיאון המלחמה הקיסרי – כולם שווים ביקור. מעבר למוזיאונים, סאות’בנק סנטר המארח פעילויות ילדים ייעודיות ואירועים לאורך כל השנה, הוא הצלחה בטוחה.  למרכז יש בית קפה משלו ומגוון מסעדות רשת, אבל מומלץ לוותר עליהן ולאכול בשוק האוכל שמאחורי אולם הפסטיבלים המלכותי, שבו עשרות דוכני אוכל רחוב. משם אפשר להמשיך למזרקות Appearing Rooms להופיע (כדאי להביא בגדים רזרביים) המשקיפות על הנהר. אם אתם רוצים להשתולל, תוכלו למצוא בהמשך גם משטחי סקייטבורד, אמני חול על חוף הגאות הזעיר ובדרני רחוב.

אמרתם אטרקציות בלונדון, אמרתם הצגות ומחזות זמר. אז אמנם הצגות הווסט אנד יכולות להיות יקרות להפליא, אבל מחוץ למרכז לונדון יש תיאטראות פנטסטיים המפיקים מופעים חדשניים כמו גם הפעלות לילדים. בדקו את את התוכניה בתיאטרון פולקה לילדים בווימבלדון, את Battersea Arts Center, את תיאטרון יוניקורן ליד הטאואר ברידג’, ועוד. העלות נמוכה ועומדת לרוב על 8 ליש”ט – רק הזמינו מראש.

איפה כל הילדים האחרים?

ללונדון יש יותר שטח ירוק מכל עיר אירופאית גדולה אחרת, אז אתם אף פעם לא רחוקים מפארק כלשהו. ומה יותר כיף מאשר למצוא אטרקציות לילדים בלונדון הכוללות הרבה טבע? במרכז העיר, גן החיות של הנסיכה דיאנה פופולרי מאוד בקרב ילדים הקטנים יותר (כניסה חופשית, אם כי לפעמים יש תור להיכנס). מזרח לונדון הוא ביתו של הפארק הציבורי העתיק ביותר בעיר, ויקטוריה, שם תמצאו מגרש משחקים, בית קפה, מתחם צבאים ואגם, והאטרקציה החדשה: הפארק האולימפי של המלכה אליזבת’.  אטרקציה נוספת ובלתי צפויה בלב העיר היא חוות החצר מלאה בחיות – יש 14 כאלו ברחבי לונדון. עוד אטרקציות בלונדון בטבע כוללות את הגנים Kew Gardens ו- Wetland בברנס. הגנים אינם מלהיבים מדי את הילדים, אבל  שביל העצים, המסלולים, מגרש המשחקים ולאחרונה גם מיצג הכוורת (עם מאות אורות LED הזוהרים ונמוגים כפסקול של זמזום סביבכם), הם ממש מגנט.

אני רעב

כמובן שכמו שחייבים להספיק כל מיני אטרקציות לילדים בלונדון, חייבים להספיק לטעום גם כל מיני מטעמים, המהווים אטרקציה בפני עצמם. אז מה אסור לפספס ואיפה הילדים שלכם יהנו לזלול, בלי שאתם תפשטו את הרגל? ישנן כמה אופציות: צ’יינה טאון על מגוון הדים סאמים ומנות הברווז שלה, המסעדות הוייטנמיות שב – Kingsland Road, שווקי האוכל הססגונים כמו Borough Market או Maltby Street ועוד, קמדן לוק הנחשב למכה של הטינאייג’רים וכמובן, דוכני הנקניקיות והפיש אנד צ’יפס המסמלים, יותר מכל, את לונדון.

רוצים להכיר עוד אטרקציות בלונדון לילדים ולרכוש כרטיסים במחירים מוזלים? היכנסו עכשיו לאתר טיקטס בוקינג!

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן