מאמא מיה – עם עובדות לא מתווכחים

מאמא מיה – עם עובדות לא מתווכחים

כולם מכירים את הפתגם “ככל שהדברים משתנים, הם נשארים אותו הדבר”. רוצים דוגמה? קחו למשל את “מאמא מיה“. זה התחיל כמחזמר שמבוסס על שירי להקת אבבא. הלהקה אמנם התפרקה רשמית כבר בשנת 1982, אבל לא נס ליחם של שיריה, כשבשנת 1999 זכתה לונדון להציג לראשונה את המחזמר “מאמא מיה”. המופע הפך בין לילה להצלחה בינלאומית מסחררת. הסיפור הכובש שהציג העצמה נשית, חברות, ואהבה, בלווי להיטים של אחת מהלהקות הפופולריות ביותר בכל הזמנים היה מתכון בטוח להצלחה, אם כי היקף ההצלחה הפתיע את כל המעורבים.

עד היום צפו במחזמר מאמא מיה למעלה מ – 60 מיליון איש, ביותר מ – 50 ארצות בכל יבשות תבל! למרות התראות מזדמנות על ירידה מהבמה, הוא עדיין ממשיך להציג ופופולרי מתמיד- כל חיפוש של “כרטיסים למחזות זמר בלונדון” יעלה את שם ההצגה הזו בין השמות הראשונים.

בהמשך הועלתה ההצגה (כמובן) גם בברודווי בניו יורק, שם היא רצה קרוב ל – 15 שנים ברציפות, ובכך הפכה למחזמר שהציג הכי הרבה שנים אי פעם בברודווי. ואם זה לא סימן לפופולריות ולאוניברסליות של הסיפור, הרי יש גם את הסרט שנעשה בשנת 2008 בהשתתפות כוכבים כמריל סטריפ, פירס ברוסנן, אמאנדה סייפריד ועוד, שגם הוא הרוויח סכום עתק של למעלה מ – 800 מיליון דולר (סכום מכובד, בעיקר בהתחשב בתקציב הפקה הצנוע של 52 מיליון דולר בלבד).

חשבתם שבזה זה נגמר? טעיתם! בחודש יולי השנה אמור לצאת לאור סרט ההמשך של מאמא מיה, בהשתתפות חלק גדול מאותם כוכבים ששיחקו בסרט הראשון. אז כמו שאמרנו, סיפור טוב לא הולך אף פעם לאיבוד. להקת אבבא התפרקה אבל שיריה נשארו, המחזמר מסרב לרדת מהבמות, וגם אחרי שנים של הופעות בלונדון, המחזמר עוד יוצא מדי פעם למסע הופעות בערים קטנות יותר.

מה בעצם הסיפור?

הסיפור מתרחש באי יווני כלשהו, אי-שם בשנות ה – 90. סופי בת ה – 20 מתחילה בהכנות לקראת חתונתה, וחולמת, כמו כל בחורה בגילה, כי אביה ילווה אותה וימסור אותה לחתן בזמן הטקס. אולם היא מעולם לא פגשה את אביה, אין לה מושג מיהו. ביומן אישי ישן של אמה, דונה, אותו כתבה לפני לידתה של סופי, היא מוצאת קטעים שמתארים פגישות אינטימיות בין אמה לבין שלושה גברים  סופי מגיעה למסקנה שאחד משלושתם הוא אביה, וללא ידיעתה של אמה היא שולחת להם הזמנות לחתונה, בשם האם. בהמשך, שלושת האבות האפשריים של סופי מגיעים לחתונה. מכאן הדברים רק “מסתבכים”.

רוצים לדעת עוד? חפשו כרטיסים למחזות זמר בלונדון, ובין עשרות התוצאות של מופעים בלונדון שתמצאו, אל תדלגו על מאמא מיה!

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים