מה הסיפור של קבוצות כדורגל בלונדון?

קבוצות כדורגל בלונדון – רק תבחרו אחת

כל העולם שמע ויודע אודות הכדורגל האנגלי. אנגליה, מולדת הכדורגל (למרות שכבר שנים לא זכתה בגביע העולם – מאז 1966, אבל מי סופר?), הצליחה לשמר ניחוח מיוחד שלו,  וכנראה שאין עוד מדינה שיש בה כל כך הרבה קבוצות מפורסמות, שלכולן אוהדים שרופים בכל רחבי העולם ולא רק בלונדון או באנגליה.

אז נכון שכשמתכננים טיול ללונדון, חושבים מיד על מוזיאונים, שופינג, הצגות ופארקים רחבי ידיים, אבל דעו לכם שאפשר גם לתכנן טיול עם קריצה קטנה לכיוון משחקי כדורגל בלונדון. כאן אין שום בעיה של מבחר; ההיפך הוא הנכון – יש שפע בלתי נדלה של מועדונים ומשחקים.

אז בואו נעשה קצת סדר בנושא “קבוצות כדורגל בלונדון“:

* בלונדון יש 13 קבוצות כדורגל מקצועיות – יותר מאשר בכל עיר אחרת בעולם.
* לונדון מיוצגת השנה בפרמייר ליג (ליגת העל באנגליה) על ידי חמש קבוצות: צ’לסי, ארסנל, טוטנהאם, ווסטהאם, וקריסטל פאלאס. אם אתם חושבים שזה לא נתון מרשים לעיר אחת, תחשבו שוב!
* לפי הספירה האחרונה, יש כיום 92 קבוצות כדורגל בלונדון, המחולקות בין מספר רב של ליגות. וזה לא כולל מועדוני חובבים שמספרם “כחול אשר על שפת הים”.
* בכל שבוע מתקיימים קרוב ל – 70 משחקי כדורגל בלונדון. חלקם משחקי ליגה, חלקם משחקים בינלאומיים במסגרות כמו מוקדמות גביע אופ”א, משחקי ידידות שונים ועוד.

קבוצות כדורגל בלונדון עבור נשים

כדורגל כיום זה לא מה שחשבתן. כדורגל נשים הוא ספורט הנשים הפופולרי ביותר בבריטניה. קרוב ל – 3 מיליון נערות ונשים משחקות בקבוצות כדורגל באנגליה בלבד. כיום יש יותר הזדמנויות מאשר אי פעם בעבר עבור נשים ונערות בלונדון לשחק – ללא קשר לגיל, ליכולת או לשאיפות.  קיימות מגוון תכניות הכשרה לילדות החל מגיל 5, שנועדו לעניין וללמד אותן לשחק. צוותים של מאמנות מקדמים את התכניות הללו, כולל תכניות הכשרה של מאמנות לקראת עבודה עם קבוצות בוגרות.

כיום כמעט ואין קבוצות כדורגל בלונדון שאין להן קבוצות נשים משלהן. על קצה המזלג נזכיר את ארסנל, צ’לסי, ווסטהאם, טוטנהאם, קריסטל פאלאס ועוד.

לסיכום

אלו מביניכם הנמצאים בלונדון ואוהבים כדורגל אנגלי יכולים למצוא שפע של הזדמנויות למשחקים, ולרכוש כאן באתר כרטיסים למשחקי כדורגל בלונדון.

אז למה אתם מחכים?

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן