כרטיסים להצגות בלונדון – אגדות שמקבלות חיים

כרטיסים להצגות בלונדון – אגדות שמקבלות חיים

ביום שבת ה-19 במאי 2018 התקיימה בלונדון אחת מההצגות הטובות שעלו בבירה הבריטית מזה שנים: החתונה המלכותית של מייגן מרקל והנסיך הארי.

בדרך כלל אנשים שנוסעים לבירה הבריטית מזמינים מראש כרטיסים להצגות בלונדון כי כולם כבר יודעים כי הצגות בלונדון זה דבר שאסור להחמיץ.

כשמבקרים ורואים הצגות בלונדון, רואים על הבמות כיצד סיפור או אגדה מקבלים חיים באמצעות הצגה, מחזמר או מופע יחיד. כשאנחנו הולכים לדוגמה לראות את אלאדין, מחזמר בו הנסיכה מתאהבת בנער פשוט,אנו רואים כיצד האגדה מקבלת חיים למשך שעתיים, ואז הקסם מסתיים. אנו הולכים הביתה, מחליפים רשמים, מחליטים אם זו הייתה הנאה ששווה את ההשקעה הכספית הכרוכה לרוב ברכישת כרטיסים למחזות זמר בלונדון, וממשיכים את החיים.

אבל להצגה שהייתה באותה השבת לא ניתן היה לקנות כרטיסים מראש, למרות שכבר מה-27 בנובמבר 2017, היום בו הוכרז על האירוסין של מייגן מרקל והנסיך הארי, היה ברור שמכל ההצגות בלונדון זו הולכת להיות ההצגה הקסומה שתביא, בפני קהל צופים של מיליארדים, את סיפור סינדרלה. במקרה הזה, אם לא קניתם כרטיסים להצגות בלונדון מראש, לא נורא. כי בהצגה הזאת כולם יוכלו לצפות בשידור חי בכל ערוץ. ולא רק זאת, אלא שהאגדה הזו שקיבלה חיים, לא אמורה להסתיים אחרי שעתיים אלא ניתן יהיה להמשיך ולצפות בה לאורך שנים ולראות מה קורה כשהסיפור מסתיים: “ומאז הם חיו באושר ועושר” האמנם?

בדרך כלל באגדות, איננו יודעים באמת מה קורה אחרי. האגדה הקודמת שקיבלה חיים דומים הייתה החתונה של דיאנה ספנסר ,אמו של הארי, עם הנסיך צ’ארלס. כולם כבר יודעים היום שהסיומת: “ומאז הם חיו באושר ועושר” לא הייתה רלוונטית עבורם כלל וכלל.

הסיפור הטרגי של הנסיכה דיאנה הוריד דמעות בקרב רבים בעולם. אצל המעריצים שליוו אותה לאורך השנים, האנשים שנהנו מפעילויות הצדקה שלה, וכמובן – בני משפחתה ששילמו מחיר יקר. הקהל שצפה בהצגה הזאת, ושבדרך כלל צריך לקנות כרטיסים להצגות בלונדון, יכול היה להסתפק בקניית צהובונים או בצפייה במדורי הרכילות של תכניות הטלוויזיה.

יום אחרי החתונה המלכותית של מייגן והארי ניתן היה למצוא בכל עיתון שמכבד את עצמו, ובכל תכנית טלוויזיה שמכבדת את עצמה, ביקורת על האירוע, בדיוק כמו אחרי פרמיירות של הצגות בלונדון.

ביקורת על התפאורה, ביקורת על התלבושות, ביקורת על התוכן, על הבימוי, וכמובן – ביקורת על השחקנים הראשיים.

אלה שרכשו מראש כרטיסים להצגות בלונדון שעוזרות לאגדות לקבל חיים, או שקיבלו הזמנות, נהנו ממזנון גורמה, ממשקאות איכותיים ללא הגבלה, ובעיקר ממעמד של אנשים הנוגעים בקסם עצמו.

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן