אטרקציות בלונדון – חמש פעילויות חינמיות לילדים

אטרקציות בלונדון – חמש פעילויות חינמיות לילדים

לונדון היא עיר נהדרת לכל המשפחה. מפארקים של דינוזאורים, דרך מוזיאוני מדע אינטראקטיביים, גני חיות עם פינות ליטוף, ועד פארק שעשועים המוקדש כולו להארי פוטר – בלונדון יש הכל! ואתם רוצים לדעת מה הכי טוב? אפשר למצוא הרבה אטרקציות בלונדון שהן חינמיות לגמרי – כלומר, אתם לא צריכים לדאוג מבזבוז יתר בעת ביקור משפחתי בלונדון. אז על אילו אטרקציות לילדים בלונדון אנחנו מדברים?

גלריות לאמנות
אולי תחשבו כי גלריות לאמנות אינן בדיוק אטרקציות לילדים בלונדון – בכל זאת, כשמדמיינים אותן מיד חושבים על חדר  גלריה שקט שבו אסור לאף אחד לדבר. אפשר לראות תמונה של אדם חסר הומור מלטף את זקנו בעת שהוא בוחן ציור אינטלקטואלי מאוד. אפשר לדמיין מבקרים חמורי סבר. גלריות לאמנות קיבלו מוניטין קשוח, אבל הן לא באמת ככה! קחו את הילדים לאחת הגלריות היוקרתיות של לונדון לחוויה בלתי נשכחת בעיר. זכרו, אם הילדים מתחת לגיל 12, הם נכנסים חינם לכל תערוכה המתרחשת בעיר. במקומות כמו הגלריה הלאומית יש הרבה אטרקציות ידידותיות לילדים, שללא ספק יבדרו ויעסיקו אותם. עבור סכום זעום אתם יכולים לרכוש אזניות ידידותיות לילדים. מדריכים אלה הם חינוכיים, אבל בהחלט לא “יבשים”. הם מלאים בבדיחות, חידות מטופשות, משחקים, ומשימות

פארקים
נצלו את כל הפארקים היפים המעטרים את הנוף העירוני של לונדון. פארקים הם מקום נהדר לטיול יום עצל, למשחק  שודדי ים ליד האגם, או לפיקניק תחת צילו של עץ. הייד פארק, למשל, הוא פארק מדהים של 350 דונם, מושלם לזמן איכות עם הילדים. הייד פארק הוא אחת השמורות העתיקות ביותר בלונדון, שנוצר במקור כדי להוות כר ציד עבור המלך הנרי השמיני. כיום, זה מקום נהדר להאכיל בו ברווזים וליהנות משלווה משפחתית.

שווקים
השווקים הם דרך מצוינת לספוג את ההיסטוריה של לונדון, תוך כדי התמכרות קלה לקניות חג, אם אתם מגיעים לקראת כריסמס (כן, יש גם אטרקציות בלונדון בחורף!)  אפשר לקחת את הילדים לשוק Spitalfields הישן, ליד רחוב ליברפול. שוק זה הוא אחד ממחוזות הקניות העתיקים ביותר בלונדון, הוא נפתח לראשונה לפני למעלה מ -300 שנה, ונושא עמו אווירה אנגלית עתיקה, שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר. תנו לילדים שלכם לחקור את המגוון הרחב של החנויות ושל הדוכנים: מעתיקות מדהימות, דרך חנויות לעוגות קטנות, ועד להופעות חיות באוויר הפתוח – יש פה הכל! ולא רק שהכניסה חינם, אלא שהשוק גם פתוח 7 ימים בשבוע.

חוות עירוניות
קחו את הילדים ליום כיף באחת החוות העירוניות הרבות של לונדון! בחווה עירונית הילדים יכולים ללטף, להאכיל ולשחק עם מגוון רחב של חיות חווה חמודות – בין היתר עם גורי ארנבים, חזירים ואפילו לאמה או שתיים. בחוות Deen City Farm תוכלו למצוא את כל החברים האהובים עליכם,- ויש גם חנות מתנות נהדרת, ריבות תוצרת בית ומעדנים. ישנם למעלה מ -150 בעלי חיים המתגוררים בחווה ביניהם פרות, חזירים ואלפקות ידידותיות.

מוזיאונים
אמרתם אטרקציות בלונדון, אמרתם מוזיאונים. לונדון שופעת במוזיאונים (המעניקים כניסה חינם), שיבדרו את הילדים. לכו לראות עצמות דינוזאור אמיתיות במוזיאון הטבע, או בקרו במוזיאון המדע כדי לראות באופן אינטראקטיבי כיצד פועל העולם שלנו. במוזיאונים כמו ה-  V & A, יש מסלולי משפחה פנטסטיים שיעזרו לכם בטיול התרבותי שלכם, כמו גם שורה של סדנאות ידידותיות למשפחה בהן ניתן להשתתף במהלך סופי שבוע וחגים בקיץ. הקפידו לנצל את העושר העצום של המוזיאונים שלונדון מציעה. הם יהפכו את החופשה המשפחתית לבלתי נשכחת.

זוהי כמובן רק רשימה חלקית של אטרקציות בלונדון – וזה עוד לפני שדיברנו על כדורגל בלונדון, מחזות זמר, הצגות, שופינג ופארקי שעשועים בעיר. כך שמשעמם בטוח לא יהיה!

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן