כרטיסים להצגות בלונדון – 6 ההפקות הטובות ביותר לכל המשפחה

כרטיסים להצגות בלונדון – 6 ההפקות הטובות ביותר לכל המשפחה

כשאתם קופצים ללונדון, לבד או עם בן/בת הזוג, לסוף שבוע, למספר ימים או לחופשה ארוכה יותר, יש לשער שתדאגו להזמין מראש כרטיסים להצגות בלונדון, כדי לוודא שתוכלו ליהנות מתאטרון בריטי משובח. כי הרי ידוע שאי אפשר להיות בלונדון ולא לבקר בהצגה אחת או שתיים. כשכל המשפחה יוצאת לחופשת קיץ מתוכננת ללונדון, כדאי לברר היטב איזה הצגות מתאימות לכל המשפחה, בעיקר לילדים. מומלץ לבחור את מיטב ההפקות ולרכוש מראש כרטיסים כדי שלא תאלצו לאכזב את הילדים במידה ותחליטו ליהנות מהצגה כזאת או אחרת, שמא תגלו שאין כרטיסים טובים.

הנה עבורכם 6 ההפקות הנחשבות ביותר שמתאימות לכל המשפחה:

מלך האריות – תמיד בראש הסולם. ההפקה הוותיקה של מלך האריות בלונדון היא מרהיבה. העיבוד לבמה של הסרט המוזיקלי של דיסני עם השירים של אלטון ג’ון יחד עם תלבושות ותפאורה יוצאי דופן הם חוויה בלתי נשכחת. אם המשפחה שלכם עדיין לא ראתה את ההפקה הזו הרי שהמחזמר מלך האריות בלונדון, צריך להיות העדפה ראשונה והכרחית. אל תאמרו לעצמכם: “זו הפקה שרצה כבר שנים רבות בטח לא תהיה בעיה למצוא כרטיסים גם ברגע האחרון אם נחליט.” זכרו שעדיין קשה למצוא כרטיסים טובים ברגע האחרון.

מטילדה – ההפקה של מטילדה זכתה בפרסים רבים. זהו מחזמר מעובד על פי ספר. הצגה זו אהובה מאד על ילדים בלונדון ורבים חוזרים לצפות בה יותר מפעם אחת. אז כמו שהמלצנו לקנות מראש כרטיסים להפקה של מלך האריות בלונדון, גם במקרה הזה מומלץ לדאוג מראש לכרטיסים. כלל אצבע: הזמנת כרטיסים להצגות בלונדון, בין אם למבוגרים או לכל המשפחה, כדאי לעשות מבעוד מועד. מטילדה הוא סיפור מיוחד על ילדה קטנה עם דמיון יוצא דופן, שהסביבה הבוגרת לא מבינה ולא מקבלת אותה עד אשר היא מחליטה ללמדם לקח.

אלאדין – עוד עיבוד למחזמר מסרט מוזיקלי מוכר של דיסני. יש לציין שהתפאורה יפהפייה, האפקטים מפתיעים, כולל שטיח שממש מעופף, ויש כמות אדירה של תלבושות. כדאי לראות.

מרשעת – זוהי הצגה המבוססת על הסיפור הידוע של הקוסם מארץ עוץ, אך מנקודת המבט של המכשפות מארץ עוץ וכיצד אחת מהן נעשתה “טובה” והאחרת “רעה”. זהו מחזמר שזכה בפרסים רבים. הוא מיועד עבורכם במידה והילדים במשפחה הם מעל גיל 7.

בית ספר לרוק – מחזמר מהנה להורים ולילדים כאחד. מבוסס על סרט באותו שם. הסיפור על המאמץ המוצלח של מורה אכפתי להפוך את קבוצת הילדים שבאחריותו לקבוצת רוק. מוזיקה טובה!.

מאמא מיה – אימא, בת ושלושה אבות אפשריים. השירים של מאמא מיה מתנגנים (שירים של להקת אבבא) כבר שנים רבות ברחבי העולם ומוכרים גם לגדולים וגם לקטנים. מחזמר כייפי לכל המשפחה. הכניסה מותרת לילדים רק בני 5 ומעלה.

אז בטח כבר הבנתם עד עכשיו כי הזמנת כרטיסים להצגות בלונדון צריכה להיעשות במקביל להזמנת כרטיס הטיסה לבירה האנגלית ,כדי שלא תמצאו את עצמכם עומדים בפני אולם מפוצץ ללא יכולת להיכנס

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן