הצגות בלונדון – קליאן דונלי בתפקיד ז’אן ולז’אן

הצגות בלונדון – קליאן דונלי בתפקיד ז’אן ולז’אן

וכב קינקי בוטס (ואין מי שאוהב הצגות בלונדון שלא ראה את המחזמר הנהדר הזה), קיליאן דונלי, יגלם את ז’אן ולז’אן בסיבוב ההופעות של ההצגה המהוללת עלובי החיים, שמציגה על במות הווסט אנד כבר למעלה מ- 30 שנים,  ויוצאת שוב לדרכים כמעט עשור לאחר הסיבוב האחרון בבריטניה. דונלי יבצע את הופעתו האחרונה בתיאטרון המלכה בווסט אנד ביום שבת ה- 9 ביוני, ואז יצטרף לסיבוב האנגלי שיעבור גם בבירמינגהם, מילטון קיינס, וניוקאסל. יריית הפתיחה של הטור תהיה בלסטר, שם יעלה המחזה מה- 3 עד ה- 24 בנובמבר.

“ההחלטה ללהק את דונלי לסיבוב הופעות באנגליה משמחת מאד”, אומר מפיק עלובי החיים – מקינטוש. הוא מתייחס לעובדה שקיליאן לא זר להפקה המקורית, לאחר ששיחק גם את ז’אן ולז’אן וגם את אנג’ולרה בהצלחה אדירה. להפך, התפיסה הנלהבת שלו לגבי תפקידו של ז’אן ולז’אן  תהיה אפילו גדולה יותר בבימוי המרגש של ההפקה החדשה, שכפי שעושה רושם, הולכת להיות הצלחה עולמית אדירה. דולני הוא האירי הראשון שמגלם את התפקיד מאז קולם ויליקסון, ולפי מצב הכרטיסים, נראה כי הטור כבר סולד אאוט, עוד לפני שהוא התחיל. כמובן, שאין לכם מה לדאוג מכך – ניתן עדיין לרכוש כרטיסים להצגות בלונדון.

אבל עם זאת כדאי לדעת כי מדובר בהפקה חדשה ושונה מזו המוצגת על במות הווסט אנד. הבימוי החדש הכולל תפאורה   בהשראת ציוריו של ויקטור הוגו, כבר נראה בעבר בדרום אמריקה, קוריאה, יפן, קנדה, אוסטרליה, ספרד, צרפת, מנילה, סינגפור, דובאי וברודווי.

“עלובי החיים”, שעד היום נמצאת בראש כל רשימת חובה של הצגות בלונדון, עלתה לאוויר בפעם הראשונה בתיאטרון ה- Barbican, ב- 8 באוקטובר 1985, שם היא רצה במשך 19 שנים, עד שב- 3 באפריל 2004 עברה לביתה הנוכחי בתיאטרון המלכה. כיום, 14 שנים אחרי, היא עדיין שם, מושכת אליה אוהדי תיאטרון מושבעים, תיירים, מקומיים, הורים וילדים, שאינם יכולים שלא להתפעל וליהנות, שוב ושוב. השנים עושות לה טוב והאולם מלא, הצגה אחרי הצגה. כך שאם אתם מעוניינים, זכרו כי יש לבצע הזמנת כרטיסים להצגות בלונדון כמה שיותר זמן מראש, כדי להבטיח את מקומכם באולם.

לונדון היא כיום ביתה של ההפקה המקורית היחידה של “עלובי החיים”, בעוד שההצגה החדשה היא זו שמשחקת בימים אלו בברודווי, אוסטרליה, קוריאה, יפן ובצפון אמריקה. הפקות עתידיות מתוכננות בספרד ובפיליפינים. ישנן למעלה מ -3,000 הפקות של ‘עלובי החיים” המועלות בבתי הספר העל-יסודיים ומבוצעות על-ידי יותר מ -150,000 ילדים בבתי הספר בבריטניה, ארה”ב ואוסטרליה, מה שהופך את עלובי החיים למחזמר המצליח ביותר שנוצר אי פעם בבתי הספר. אבל היו בטוחים- אנחנו לא שולחים אתכם לצפות בהצגות בית ספר (למרות שחלק מההפקות לא רעות בכלל…) אלא לראות הצגות בלונדון- ומדובר בהחלט בהצגה שאתם לא רוצים להחמיץ. אז אם אתם בכל זאת בונים על צפייה בהצגה על במות לונדון ולא ברחבי אנגליה, כדאי שתעשו זאת מיד – הזמנת כרטיסים להצגות בלונדון, עכשיו בטיקטס בוקינג.

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן