הצגות בלונדון – איך לבחור?

הצגות בלונדון – איך לבחור?

בלונדון, כידוע, סצנת התאטרון היא הסצנה החיה, הבועטת, המגוונת והמרתקת בעולם. מגוון רחב של הצגות בלונדון נהנה משירותיהם של המחזאים הגדולים ביותר בעולם, הבמאים המפורסמים ביותר ושחקנים מכל רחבי העולם, הנאבקים על זכותם להופיע על במות לונדון.

שימו לב שבתאטראות ניתן למצוא לא רק הצגות ומחזות זמר מפורסמים, אלא גם אפשר להשתתף בסיורים מודרכים (בחלק מהתאטראות) ובמפגשי שיחות עם שחקנים ויוצרים. לדוגמה: בתאטרון הלאומי ישנה תכנית שיחות בה ניתן למצוא שחקנים מפורסמים, כותבים ובימאים. בתאטרון שייקספיר גלוב ניתן לפגוש, פעם בעונה, את משתתפיה של הצגה כזו או אחרת שרצה באותה תקופה. כדאי לבדוק אם רוצים להרחיב את היריעה והחוויה.

אם אתם מחפשים כרטיסים להצגות בלונדון שימו לב למספר נקודות:

חשוב לתכנן מראש באילו הצגות בלונדון תרצו לצפות בעת הביקור בעיר. בהרבה מההצגות, בעיקר הפופולריות שבהן, גם אם תמצאו כרטיסים של הרגע האחרון, המקומות לא יהיו אופטימליים ולכן החוויה תהיה חלקית.

אם אתם מעוניינים לצפות בהצגה מסוימת היכנסו לאתר שלה או ליוטיוב, והתרשמו מהטריילר כדי לוודא שהשפה לא קשה מדי, שהנושא מעניין אתכם ושכל האלמנטים של התלבושות והמוזיקה הם לטעמכם. כך גם תוכלו לוודא אם ההצגה מתאימה למבוגרים או לילדים.

ישנן הצגות בלונדון שמתאימות מבחינת התכנים, רק למבוגרים, כמו למשל ספר המורמונים וקינקי בוטס. יש כאלו שמתאימות גם לילדים, כמו מאמא מיה ומטילדה. כמובן שישנם מחזות זמר אלמותיים כמו ההפקה של מלך האריות בלונדון שרצה כבר שנים רבות, ובכל זאת קשה להשיג אליה כרטיסים ברגע האחרון. תדאגו לכך מראש. זהו מחזמר לכל המשפחה, לא רק לילדים.

כמו שאמרנו כשאתם מזמינים מראש כרטיסים להצגות בלונדון  ודאו היטב לאיזו אוכלוסיה וגיל ההצגה מתאימה.

מבחינת השפה – אם אתם שולטים באנגלית אין בעיה, אבל גם אם לא, אל תוותרו על חווית הביקור והצפייה בהצגה טובה אחת או שתיים, כי אז- כאילו לא ביקרתם בלונדון.  כשאתם בודקים את ההצגה נסו להתרשם מרמת השפה לפני שהזמנתם את הכרטיסים. בדרך כלל, אם תבחרו ללכת ולראות מחזמר זה יקל עליכם מאד מבחינת השפה. הכרת סיפור ההצגה מראש יכולה גם להקל על מחסום השפה. אל תפספסו -פשוט מצאו דרך לעקוף מגבלות אלו, ואל תוותרו על החוויה של ביקור בתאטרון בריטי.

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן