כרטיסים להצגות בלונדון – מה אסור לכם לפספס בשנת 2018

כרטיסים להצגות בלונדון – מה אסור לכם לפספס בשנת 2018

לצד ההצגות ומחזות הזמר המוכרים והמפורסמים, שממשיכים להציג שנה אחר שנה על במות הווסט אנד בלונדון, ישנן מספר הפקות חדשות המתוכננות לעלות בשנת 2018 וצפויות לעורר הדים רבים. כמובן, שאם לא ראיתם הצגות קלאסיות כמו אלאדין או מלך האריות בלונדון, אל תחכו עוד רגע נוסף וצפו בהן לפני שירדו מהבמה. אבל אם כבר ראיתים את כל ההפקות הבלתי נשכחות, זה הזמן לרכוש כרטיסים להצגות בלונדון שטרם ראיתם. ואיך תדעו לאילו? בשביל זה אנחנו פה – הכנו לכם רשימה קצרה של ההפקות הטובות והמעניינות ביותר לשנת 2018. רק זכרו, כרטיסים להצגות בלונדון הם מצרך נדיר, ואם לא מזמינים בזמן – גם מאד יקר. לכן, מומלץ לרכוש אותם מוקדם ככל האפשר.

מחזה הזמר של באז לרמן – Strictly Ballroom

חוויית הריקוד הנהדרת של באז לרמן מגיעה לווסט אנד וכולם בהיסטריה! המחזמר מבוסס על סרטו עטור הפרסים של לרמן משנת 92′, המגולל את סיפורה של רקדנית סלונית מרדנית וייחודית שכובשת את העולם. הסרט היה הצלחה אדירה, כמו גם גרסת המיוזיקל הראשונה שעלתה בשנת 2016, ועכשיו, סוף סוף מגיעה הגרסה המופלאה והמנצנצת ולכם יש הזדמנות לראות אותה.

טינה – סיפור חייה של טינה טרנר

במרץ 2018 יעלה מחזה הזמר על חייה של טינה טרנר האמנית המופלאה בעלת הקול הבלתי נשכח. טרנר הפכה מזמרת R&B לכוכבת סרטי “מקס הזועם” ועד לאגדה חיה, בקריירה אקלקטית שנמשכה למעלה מחצי מאה. עכשיו, חייה הופכים למחזמר בבימויו של פילידה לויד, שעבד על עיבודים מובילים למחזותיו של שייקספיר וכן על “מאמא מיה” הבינלאומית. את תפקיד טינה טרנר תגלם אדריאן וורן. כרטיסים למחזות זמר בלונדון נחטפים מהר מאד, ובוודאי שלהפקות כאלו, להן מחכים ומצפים מעריציה הרבים של טרנר.אנו ממליצים להצטייד בכרטיס כבר מעכשיו.

המלך ואני

המחזה הרומנטי ואהוב, שזכור לנו מהפקות קודמות וגם בתור סרט, מגיע ללונדון בהפקת ברודווי מפארת. סיפורו מתרחש בשנת 1860 בבנגקוק, שם מתאהב מלך סיאם באומנת הבריטית- ויקטוריאנית של ילדיו. המיוזיקל מגיע לבמות לונדון עם ביקורות משבחות ומהללות ועם צוות שחקנים מרשים: את תפקיד המלך יגלם כוכב הקולנוע היפני קן ווטאנבי ואת תפקיד האומנת, אנה, תגלם קלי אוהרה, אהובת הקהל ועטורת השבחים. במאי ההצגה, ברטלט שר, הביא צוות אדיר של שחקני משנה כדי להחיות את הסצנות שוקקות החיים של הסיפור,ותפאורה מרשימה של חצר המלכות של סיאם, הנשענת על האוריינטליזם הלא מתנצל של הסיפור המקורי.

לסיכום

זוהי רשימה חלקית ביותר של ההפתעות המצפות לכם בשנה הקרובה על במותיה השונות של לונדון. רוצים לשמוע עוד ולרכוש כרטיסים להצגות בלונדון כבר עכשיו במחיר מעולה? היכנסו לאתר טיקטס בוקינג, בחרו את ההצגה או המיוזיקל שברצונכם לראות והזמינו, על המקום ובהזמנה בטוחה, כרטיסים למחזות זמר בלונדון, ניו יורק, ברצלונה, אמסטרדם או פריז!

אם אתם אוהבים תיאטרון, אז באמת יש מגוון של הצגות בלונדון, וזה נהיה יותר ויותר קל לבצע הזמנת כרטיסים למחזות זמר בלונדון. אבל אם אתם רוצים לחוות את לונדון, תחפשו כרטיסים לאטרקציות בלונדון כדי ליהנות מכל מה שלעיר המופלאה הזאת יש להציע.

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן