כרטיסים להצגות בלונדון – על מה המהומה?

כרטיסים להצגות בלונדון – על מה המהומה?

אתם שומעים מבני משפחה, חברים ושכנים שהם קפצו ללונדון לראות הצגה..
על מה המהומה ועל מה הטרחה הזו, לקנות בארץ מראש כרטיסים להצגות בלונדון?
אז הנה הסבר קצר שישכנע אתכם שהמאמץ כדאי.

בריטניה בכלל, ולונדון בפרט, מפורסמות בשילוב בין שמרנות לקידמה. האנגלים, לדוגמה, מודים שבית המלוכה שלהם הוא מוסד מיושן, אבל לא מוכנים לוותר עליו. מבחינתם פוליטיקאים באים והולכים אבל בית המלוכה נשאר. הם מרגישים בטחון ביציבות ובהמשכיות. כך גם בתחומים אחרים – מוכנים לחדש אבל בלי לוותר בהכרח על העבר ועל המסורת.
לונדון זו עיר שאוהבת – ואף מקדשת – מסורת. זה מסביר את העובדה שיש מופעים בלונדון אשר רצים כבר שנים רבות, וחלקם אף שברו שיאי עולם. בהתחשב במעמדה של לונדון כמרכז תרבותי עולמי, אין פלא שחלק ניכר מההצגות וממחזות הזמר שמועלים בה הפכו לקלאסיקות בכל המובנים.

הנה כמה הצגות בלונדון ומחזות זמר בלונדון שרצים כבר שנים:

מלכודת העכברים של אגאתה כריסטי מציגה ברציפות מאז 1952, 65 שנה! הסופרת התנתה בזמנה תנאי שהסיפור יפורסם באנגליה רק לאחר שההצגה תרד מהבמה. זה עדיין לא קרה והסיפור לא פורסם עד היום. המחזה מחזיק בשיא עולם של שנות הצגה רצופות.

עלובי החיים מציג בלונדון כבר 32 שנה, שיא אנגלי שאף מחזמר אחר טרם שבר.

פאנטום האופרה, שמציג בלונדון כבר 31 שנה, היה המחזמר הרווחי ביותר עד 2014, עם הכנסות של יותר מחמישה מיליארד דולר, אז עבר אותו מלך האריות (שעליו נדבר בהמשך)

מאמא מיה מציג כבר 18 שנה. הוא זכה לגרסה קולנועית בכיכובם של מריל סטריפ ופירס ברוסנאן ב – 2008 ולגרסת המשך שתצא בשנה הבאה עם קולין פירת’ וכריסטין באראנסקי.

ההצגה של מלך האריות בלונדון מציינת כבר 18 שנה להצגה הראשונה של המחזמר. הצגת הבכורה בלונדון עלתה לראשונה בשנת 1999 ומאז הוא מציג ברציפות מול אולמות מלאים. זהו המחזמר המרוויח ביותר בכל הזמנים, עם הכנסות של למעלה משבעה מיליארד דולר! המחזמר מבוסס על הסרט המצויר של דיסני באותו שם. העלילה מתארת כיצד הפך סימבה מגור אריה מבולבל ונבוך למלך החיות בערבות סרנגטי. כל זה בלווי מוזיקה אפריקאית קצבית, תלבושות מהממות ותפאורה מרשימה. אלה שמכירים את הסרט ייהנו משינויים ותוספות עלילתיות ומוזיקליות.

אין כבר ספק שהמבחר והמגוון עצום של הצגות ומחזות זמר מפתה מאד ושכדאי לקנות כרטיסים למחזות זמר בלונדון כשמזמינים את כרטיס הטיסה. מי שרוצה לראות מופעים כמו פאנטום האופרה, מאמא מיה או מלך האריות בלונדון צריך לקחת בחשבון שהם עדיין פופולריים ומציגים בפני אולמות מלאים, למרות גילם. אז קנו כרטיסים מראש.

למידע נוסף על הזמנת כרטיסים להצגות בלונדון או כרטיסים לאטרקציות בלונדון, הכנסו היום לאתר של טיקטס בוקינג ובחרו איך בדיוק הייתם רוצים לחוות את לונדון.

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן