מה יש לעשות בלונדון בחורף?

תוהים מה יש לעשות בלונדון בחורף? הגעתם למקום הנכון. לונדון מדהימה כל השנה, אבל בחורף נוסף לה נפח אחר – מסתורי, נוצץ והרפתקני. לונדון היא אחת הערים המדהימות ביותר על פני כדור הארץ סביב חג המולד – בין אורות חג המולד, השווקים והמראות בחלונות הראווה, חג המולד בלונדון תמיד מחמם את הלב, אפילו שזה לא חג “שלנו”. החורף הוא גם הזמן להחלקה על הקרח, לפסטיבלי החורף, לבתי הקפה הנעימים ולברים הממוקמים בגגות הבניינים.

מזג האוויר בלונדון בחורף

אז כמה קשה מזג האוויר בלונדון בחורף? האמת- זה ממש לא נורא כמו שאתם חושבים. עם מעיל טוב ונעליים אטומות לגשם, תוכלו להסתובב ברחובות המקושטים, ליהנות ממחירים מוזלים על מגוון לא רע של אטרקציות בלונדון, להיכנס למסעדות ובתי קפה בהם יש אח מחמם, להתענג על כוס יין חם ובכלל – לספוג את האווירה הקסומה שבין דצמבר לפברואר. לונדון לא קרה כמו ברלין או הלסינקי בחורף – הטמפרטורות הן בדרך כלל בין 5 ל 10 מעלות במהלך היום, והן צונחות מאד בלילה. גשם נפוץ בלונדון לאורך כל השנה, אבל בפברואר ומרץ בדרך כלל די יבש, אם כי לעיתים הרוחות סוערות מאד.

מה יש לעשות בלונדון בדצמבר?

* החלקה על קרח – אפשר לדעת שחג המולד מתקרב כשמתחילים לראות בעיר את זירות ההחלקה על הקרח. בכל חורף נפתחות חדשות בכל רחבי העיר, ולהעביר  אחר הצהריים של החלקה זה משהו שאתם פשוט לא יכולים לפספס.

* שווקי חג המולד – אין רשימת אטרקציות בלונדון שלא תציין את השווקים הללו. בכל דצמבר נפתחים מספר שווקים ברחבי העיר, ובכולם  מגוון של בקתות עץ המוכרות מתנות, יין חם ומזון רחוב, וכן פעילויות לחורף לכל המשפחה, כולל החלקה על הקרח. השוק המוכר ביותר הוא ה- Winter Wonderland בהייד פארק, שם תמצאו מעל 200 דוכנים וגם את הכפר של סנטה. אבל יש גם צנועים יותר ושווים לא פחות כמו ה- Wintertime, ה- Winterville ועוד רבים.

* חלונות הראווה – הכי כיף להסתכל על חלונות הראווה של החנויות המפורסמות ביותר בעיר: כמו  Selfridg Fortnum Mason’s והארודס- כולם מקושטים בצורה מדהימה שבהחלט שווה עיקוף, אפילו אם אתם לא קונים כלום.

* חורף בגני קיו – עוד מקום נפלא לבקר בחג המולד. אם תהיתם למה, כי הרי לרוב הצמחים לא בשיאם בחורף,  זה מפני שאנשים חכמים בגני קיו החליט לפצות על החוסר בפרחים עם כמה מיצגי תאורה מרהיבים באמת. דמיינו מנהרות עם מיליון נורות מהבהבות, אור המתנוסס מעל החממות ומתקני אור וקול מעל העצים והאגמים.  ב- 2017 היה גם עץ חג המולד מעוטר במזחלות עץ – מעניין מה יקרה השנה.

מה יש לעשות בלונדון בינואר/פברואר?

* פסטיבל Lumiere – אם אתם מבקרים בלונדון בסביבות ינואר, הרווחתם! בשנתיים האחרונות קיים פסטיבל חורף חדש לגמרי – Lumiere לונדון, סדרה של אינסטלציות אור על ידי אמנים עכשוויים בכל רחבי העיר. אל תפספסו חפשו את זה – פשוט הקישו “לונדון אטרקציות” ותוכלו לבדוק היכן הוא מציג.

* ראש השנה הסיני – התאריכים של חגיגות ראש השנה הסיני זזים בין סוף ינואר לתחילת/אמצע פברואר, בהתאם לשנה. אם אתם שם באותו זמן, אל תפספסו את זה – חגיגות השנה הסינית החדשה של לונדון הן הגדולות ביותר מחוץ לאסיה! לב החגיגות הוא צ’יינה טאון ליד סוהו, במיוחד רחוב ג’רארד. ביום השנה החדשה יש בדרך כלל מצעד רחוב ענק עם הופעות תופים, אריות וריקודי דרקון, והרבה דוכני מזון ברחוב.

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן