אטרקציות בלונדון – הרפתקאות לכל המשפחה!

אטרקציות בלונדון – הרפתקאות לכל המשפחה!

טסים לחופשה עם הילדים בבירה האנגלית? נהדר! תוכלו למצוא מצעד מסנוור של אטרקציות בלונדון שיכולות להתאים לכולם – לונדון היא פשוט מגרש משחקים גדול לילדים ולכל המשפחה. העיר מספקת מגוון רחב של תחומי עניין ותחביבים לכל הגילאים, מפעוטות ועד בני נוער. בין אם זה להישאר בפנים ולשחק משחקים בארקייד Namco Funscape, לצאת החוצה לגן החיות או לראות את קרונות הרכבת התחתית ואת האוטובוסים במוזיאון התחבורה, יש המון מה לעשות בעיר כדי לשמור על הילדים שלכם ערניים ומרוצים. והנה רשימה חלקית של אטרקציות בלונדון לכל המשפחה:

גן החיות של לונדון – מקום נהדר לביקור עם הילדים,  ואתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהם ייהנו וישחקו במשך שעות עם מאות בעלי החיים. גן החיות עמוס ביצורים אקזוטיים מגורילות ועד פינגווינים, נמרים וארמדילו. יש פינות האכלה לחיות בהן תוכלו לראות אותן מקרוב. יש שם אפילו יער גשם – יער הגשם היחידי של לונדון, ביתם של כמה מן המינים הנדירים ביותר עלי האדמות. גן החיות של לונדון הוא אחת מהאטרקציות הטובות ביותר לילדים, ונערכות שם גם תערוכות דינמיות ואינטראקטיביות בזמן הביקור, כך שהם יכולים ליהנות מהחוויה וללמוד משהו על הדרך!

מופעים בלונדון – אי אפשר לחתום חופשה משפחתית מבלי לצפות בלפחות הצגה אחת או מחזמר אחד בעיר. כיום, המבחר גדול מתמיד, עם עשרות מופעים בלונדון הנעים בין קלאסיקות אהובות (מלך האריות, אלאדין) לבין הפקות חדשות, מצחיקות ומסקרנות (מטילדה, דיסני על קרח). מובטחת לכם הנאה רצופה וחוויה בלתי נשכחת, עם שירים שתמשיכו לזמזם עוד הרבה ימים לאחר החזרה ארצה.

מוזיאון המדע IMAX – תיאטרון IMAX במוזיאון המדע הוא חלומו של כל ילד! צפו בכמה מהסרטים המושקעים ביותר בטכנולוגיית 3D, עם אפקטים חזותיים וקוליים משופרים, על מסך בגודל של ארבעה אוטובוסים דו-קומתיים. תמצאו את עצמיכם  שבויים על ידי תמונות מדהימות אלו ותרגישו כאילו אתם חווים את זה בעצמכם. תוכלו לבחור בין צלילה עמוקה מתחת לים, ביקור בחלל החיצון, או טיסה לירח.

משחקים ב Namco Funscape – בידור וכיף במשך שעות! מדובר בארקייד ענק, שבו הילדים יכולים ליהנות מכל מיני משחקים: מהוקי אוויר, דרך נהיגה וירטואלית ועד באולינג טכנו! יש אפילו מכוניות מתנגשות- כיף אדיר לילדים (וגם לכם)! מושלם ליום בו תפס אתכם גשם ועושה רושם שהוא לא עומד לעזוב בקרוב.

סיור באצטדיון וומבלי – אם הילדים שלכם אוהבים כדורגל, אתם לא יכול לוותר על ההזדמנות לקחת אותם לסיור באצטדיון וומבלי. הבית של הכדורגל האנגלי, וומבלי הוא אחד מהאייקונים הספורטיביים המפורסמים והידועים ביותר בעולם, וסיור סביב הדשא הקדוש הוא מרשים למדי! תוכלו גם ללכת ולהציץ מאחורי הקלעים, לבקר במלתחות של הקבוצות, ללכת בדרכם של השחקנים בדרך למגרש, ואפילו להציץ לחדר בו נערכים כל ראיונות התקשורת.

זוהי כמובן רשימה חלקית מאד של אטרקציות בלונדון היכולות להתאים לכל המשפחה. לפני הנסיעה מומלץ להתעדכן כאן באתר, או באתרי האינטרנט השונים ולהתעדכן באירועים השונים שייערכו בעיר בזמן ביקורכם. מומלץ לרכוש כרטיסים לאטרקציות בלונדון כמה שיותר זמן מראש, ולחסוך כסף ועמידה מרגיזה בתורים בקופות.

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן