הצגות בלונדון – עולם ומלואו | מחזות זמר בלונדון

הצגות בלונדון – עולם ומלואו

מגוון ההצגות בלונדון הוא בלתי נדלה ובלתי נתפס. כאשר מחפשים בלונדון הצגות מומלצות המבחר לבדו יכול לעשות כאב ראש. מוזר לחשוב שהתיאטרון הבריטי עבר כל כך הרבה תהפוכות ושינויי סגנון עד שהגענו לתקופתו אנו, בה ‘הכל הולך’ וקוסמופוליטי.

די להיזכר בנושאים ההיסטוריים והמיתולוגיים של שייקספיר, שהם עדיין נכסי צאן ברזל של תיאטרון טוב, ולהשוות להצגות שרצות בימינו אלה על מנת להעריך את הפער.

אל תתנו למגוון ולחופש האמנותי של ימינו להטעות אתכם – התיאטרון שימש כלי בידי השלטון לנווט ולשלוט בהמון. מסיבה זו היתה תמיד צנזורה ממשלתית לגבי הנושאים שמותר להציג. אבל עם חלוף הזמן הקהל החל להביע את דעתו. נושאים אלה כבר לא עניינו אותו ונוצר צורך לשנות. במאה – 19 החל השינוי והחלו להעלות מחזות בנושאים יותר “מודרניים” או אקטואליים. אוסקר ויילד למשל השתמש בתיאטרון על מנת לבקר את חיי החברה הגבוהה, ג’ורג” ברנרד שו ניצל את הבמה לביקורת חברתית נוקבת (גבירתי הנאווה כבר אמרנו?) ועוד.

השינוי הגדול היה לאחר מלחמת העולם השניה, כאשר הקהל ביקש לראות הצגות בנושאים שיכול היה להזדהות איתם. מחזאים התחילו לכתוב מחזות שהיוו ראי לתקופה. אז עלתה קרנם של מחזאים כג’ון אוסבורן (הבט אחורה בזעם), טום סטופארד (רוזנקרנץ וגילדנשטרן מתים), אלן אייקבורן (שלוש מסיבות), פיטר שייפר (אקווס), מייק לי (המסיבה של אביגייל) ועוד רבים אחרים. מעמד הנשים גם השתפר והן יכלו סופסוף להופיע במחזות ואף ולנהל תיאטראות.

באותה תקופה מחזאים ובמאים התחילו להוות גורם תיאטרלי חשוב. הצנזורה היתה עדיין בתוקף, ורק ב – 1968 נכנעה הממשלה ללחץ הקהל – אלה היו שנות ה – 60 העליזות – והצנזורה בוטלה.

אצל אנשים רבים שנוסעים לטייל בלונדון או סתם קופצים לסוף שבוע ביקור בתיאטרון הפך להיות חלק אינטגרלי מתכנית הביקור.

כמו שאמרנו המבחר והמגוון הוא גדול ולכן כדאי לחפש בלונדון הצגות מומלצות לפני שמגיעים. אלה מכסות כל נושא אפשרי, ממחזות זמר דרך הצגות ילדים ומחזות אבסורד ועד להצגות מחאה – פוליטית וחברתית כאחד, פרי עטם של כותבים מכל העולם. על קצה המזלג אפשר להזכיר הצגות ומופעים כגון “פרנקנשטיין הצעיר” של מל ברוקס, “קינקי בוטס” התוסס, “אמריקאי בפריז” הקלאסי, “ספר המורמונים” המצחיק, “פאנטום האופרה” המרשים, “קומדיה על שוד בנק” הרענן, “מלכודת עכברים” של אגאתה כריסטי (הצגה שרצה ברציפות מאז 1952!), “עלובי החיים” הפופולרי, “האישה בשחור” המותח ועוד ועוד.

אז למה מחכים? זה הזמן לרכוש כרטיסים להצגות בלונדון.

עשוי לעניין אתכם: כרטיסים למחזות זמר בלונדוןכרטיסים לאטרקציות בלונדון

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן