מחזות זמר בלונדון – עשרת הטובים כרגע

מחזות זמר בלונדון – עשרת הטובים כרגע

מי מאיתנו לא אוהב מחזות זמר? התפאורה, התאורה, הריקודים, האולם עצמו, האווירה וכמובן – הסיפור הגדול והשירים – אי אפשר להיות אדיש לכל זה! ללא ספק, זהו אסקפיזם במיטבו, תרופה לכל הצרות שלנו, או לפחות לשעתיים-שעתיים וחצי של הפוגה מהן. ואם כבר להתמסר לכיף הקאמפי הזה, הרי שאין יותר טוב מלתפוס מיוזיקל בלונדון. הבירה האנגלית היא חוד החנית של עולם מחזות הזמר ועל במות הווסט אנד שלה (ולא רק שם) תוכלו לחזות בכמעט כל הצגה שתרצו, לכל מצב רוח וגיל, והכל עם קסם ושיק בריטי ממכר. אז איך לבחור מבין כולם? תנו לנו להמליץ לכם על מחזות זמר בלונדון שאתם פשוט לא יכולים לפספס. מהרו לרכוש כרטיסים להופעות אלו, לפני שחלק ממחזות הזמן ירדו מהבמה לנצח:

1. אלאדין

הסיפור הקסום על לילות ערב, שטיח מעופף, ג’יני שגונב את ההצגה, וסיפור אהבה גדול, הם כל מה שמצפה לכם בהפקה האדירה הזו. ההצגה עלתה על במות לונדון בשנת 2016 ומאז מסרבת לרדת – מומלץ להזמין כרטיסים להופעות של אלאדין בלונדון כמה שיותר זמן מראש, על מנת להבטיח את מקומכם באולם.

2. נערות החלומות

הגרוב של מואטאון באחת ההפקות המוזיקליות המסקרנות של השנה. הסיפור, בהשראת סיפור חייהן של להקת Supreme, מגולל את חייהן של שלוש נערות אפרו-אמריקניות ששרות הרמוניות מדויקות בתחרויות כישרון, עד שחלטור כזמרות רקע במופע של אליל המין ג’ימי ארלי, פותח להם חלון הזדמנויות לעתיד טוב יותר. רק שכמובן, הצרות לא נגמרות – המוזיקה נגנבת על ידי זמרים לבנים, התככים שמאחורי הקלעים גוברים והקונפליקטים בין אותנטיות למסחריות מתרבים.

3. מלך האריות

מחזה הזמר המצליח ביותר בכל הזמנים הוא ללא כל ספק חוויה בלתי נשכחת, לכל המשפחה. מהרגע בו צועדות החיות על הבמה ועד האקורד האחרון של המופע, הקהל פשוט מרותק והסיפור על הסוואנה האפריקאית והג’ונגל קורם עור וגידים מול עיניו. מספר מוגבל של כרטיסים להופעות של מלך הג’ונגל במחיר מוזל יהיה זמין בקופות המופע כל בוקר, מ-10 בבוקר.

4. רחוב 42

מחזמר אמריקאי במלוא מובן המילה: שטיח אדום, ריקודי סטפס, רחוב 42 במנהטן, ובעיקר – עלילה המתפתלת בנבכיה המסובכים של תעשיית הבידור – “השואו ביזנס”.

5. מרשעת

המכשפות המוזיקליות של “הקוסם מארץ עוץ” עדיין מטילות את כשפיהן על במות הווסט אנד בלונדון. המחזמר עלה לראשונה בברודווי בשנת 2003 וב-2006 כבר הגיע ללונדון והפך לאחד המיוזיקלים המצליחים של העשור. הדמויות מתבססות באופן רופף על דמויות הקוסם מארץ עוץ והסיפור מספר על קורותיהן של שתי נערות שנפגשות כסטודנטיות לכישוף, ומפתחות קשר בלתי צפוי דרך הרפתקאותיהן המשותפות באוז.

6. פנטום האופרה

כנראה אירוע הבידור המצליח ביותר בכל הזמנים. שיריו הבלתי נשכחים של אנדרו לויד וובר פוגשים תפאורה מפילת לסתות ואפקטים מיוחדים מרהיבים ומספרים יחדיו את סיפור האהבה הגותי והטראגי הזה על במות לונדון, כבר מעל ל-31 שנים.

7. עלובי החיים

המחזמר המהפכני הזה עדיין רלוונטי ומדבר אל הקהל, שמצביע ברגליו ומגיע לראות אותו שוב ושוב. האגדה האפית על חלומות שבורים, תשוקה וגאולה רוקמת עור וגידים מול אומה שנמצאת בעיצומה של מהפכה.

8. ספר המורמונים

אם אתם צריכים לבחור מיוזיקל בלונדון יחיד מבין כל הרשימה, אל תהססו ורוצו לראות אותו. אמנם הוא לא מטונף כמו “סאות’פארק” שיוצריה הם האחרים על התסריט, אבל הלהיט המוזיקלי הזה פשוט מצחיק להפליא. אסור לפספס!

9. מתילדה

אי אפשר לעמוד בפני הסיפור השנון והטוב של טים מינצ’ין על נערת בית ספר גאונה, שחיה עם הוריה ועם אחיה ומשתמשת בכוחות המיוחדים שלה כדי להתגבר על מכשולים ולעזור לאחרים.

10. פוליז

מחזמר אלגנטי ורהוט על גיל ואכזבה ועל ההתנגשות המייסרת בין התלהבות ואש הנעורים לבין הפרגמטיות של גיל העמידה המאוחר. הסיפור הוא על אשליה ומציאות, נצנוצים, זוהר וגם על החשיכה. והמסרים האלו חודרים היטב ללב וגם לראש, לאורך כל ההצגה

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן