הופעות בלונדון – כרטיסים למלך האריות

הופעות בלונדון – כרטיסים למלך האריות

כמעט כל מי שתשאלו צפה בוודאי בסרט “מלך האריות” של דיסני – מדובר הרי באחד הסרטים המצליחים ביותר של החברה, ולא רק בקופות. הסרט זכה לאהדה עצומה, פסקול הסרט שהולחן על ידי אלטון ג’ון, הפך להצלחה אדירה ולאחד מפסי הקול הנמכרים ביותר בעולם, הביקורות היללו והזכויות להפקת סרטי המשך ומחזות זמר נמכרו. וטוב שכך. שכן, מי שלא ראה את “מלך האריות” בגרסת הווסט אנד, כאילו שלא ראה הופעות בלונדון מימיו. המופע רץ בלונדון כבר יותר מ- 20 שנה, על אחת הבמות המושקעות, היפות, והמפתיעות ביותר שיש. רוב כרזות ההופעה אמנם מראות ציור מסוגנן של אריה גדול, אבל הוא לא מכין אתכם למראהו של מלך האריות על הבמה. וגם לא לזה של הג’ירפות, האנטילופות המרקדות והפיל הענקי שחוצה את הבמה בשלב כלשהו. בהחלט חוויה חד פעמית.

מלך האריות – המחזמר

המרת סרט אנימציה על בעלי חיים למופע תיאטרון חי, היא בהחלט אתגר רציני, אבל “מלך האריות” מצליח לעשות את זה בצורה מדהימה. תחושת התדהמה ממשיכה לאורך כל משך ההצגה ובמיוחד אחרי ההפסקה, אז מתמלא האולם כולו בציפורים, שנדחפות על ידי שחקנים במעברים, בתאי הצפייה, על הבמה, או בכל מקום שאתם יכולים לדמיין. מכיוון שהסרט ארך 70 דקות ואורכה של ההצגה הוא שעתיים וחצי, נוספו שירים חדשים למופע, וכולם מתאימים היטב, כיפיים ו”נדבקים”. כאלו שאפשר לזמזמם גם ביציאה מהתיאטרון וגם יום למחרת. תוסיפו לזה תלבושות מרהיבות ורקדנים יוצאי דופן, ויש לכם תכנית לערב קסום, שמתאים לכל המשפחה, לבילוי רומנטי או לערב כיף עם החברים.

כרטיסים למלך האריות

הבעיה היחידה היא למצוא כרטיסים למלך האריות. הפופולריות של מחזה הזמר הפכה אותו לאחד מהמבוקשים ביותר, מה שאומר שגם אם תצליחו, יש סיכוי גבוה מאד שתמצאו כרטיסים למלך האריות במחירים גבוהים במיוחד. מה עושים? ובכן, ישנן כמה דרכים להשיג כרטיסים מוזלים, ולא רק למלך האריות, אלא למגוון הופעות בלונדון: תמיד כדאי להזמין כרטיסים אונליין מאתר מורשה (באתר טיקטס בוקינג אנו עובדים רק עם ספקים מורשים ומוכרים), במיוחד אם אתם יודעים על הביקור בלונדון זמן מה מראש. ככה תבטיחו לעצמיכם מקום גם בהצגות החמות ביותר, במחיר הוגן. דרך נוספת לרכישת כרטיסים לאטרקציות כמו מחזות זמן, הצגות, שיט על נהר התמזה ועוד, היא לרכוש את ה- London Pass- המעניק מגוון רחב של הטבות והנחות, גם עבור הופעות בלונדון, ולפעמים יש סיכוי למצוא שם גם הנחה עבור “מלך האריות”. שיהיה בהצלחה!

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן