הזמנת כרטיסים להצגות בלונדון – ככה קונים כרטיסים היום

הזמנת כרטיסים להצגות בלונדון –  ככה קונים כרטיסים היום

הצגות בחול בכלל והצגות בלונדון בפרט הן חוויה בלתי נשכחת, אך כזו שמצטיירת בראשנו לרוב כיקרה מאד וככמעט בלתי אפשרית, במיוחד אם אתם משפחה או קבוצה גדולה של אנשים. וזה לא כולל כמובן שתייה או כיבוד קל. לשמחותינו, בשנים האחרונות אפשר לראות שינוי גם בתחום הזה וניתן למצוא כרטיסים להופעות בכל העולם וגם כרטיסים להופעות בלונדון, במחירים סבירים ביותר, שאפילו מאפשרים לכם לצפות במספר הופעות בזמן הביקור. אז איך עושים את זה? איך מוצאים כרטיסים להצגות בלונדון היום? הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם:

אל תלחצו והישארו רגועים

חכו לכרטיסים שהוחזרו לקופות התיאטרון. גם אם ראיתים שההופעה שהכי רציתם לראות כבר “סולד אאוט” אל תתייאשו. 90 דקות לפני תחילת המופע מתחילים לחזור כרטיסים לא מנוצלים מסוכני הכרטיסים. לעיתים קרובות, אם תגיעו לקופות בזמן הזה, יש סיכוי גבוה מאד שימכרו לכם כרטיס כזה במחיר מוזל. אל תשכחו לבדוק את מועדי ההופעות כדי לא לפספס.

הזמינו כרטיסים אונליין

הדרך הטובה ומהירה ביותר להזמנת כרטיסים להצגות בלונדון היא דרך אתרים מורשים. וכן, אתר טיקטס בוקינג עובד רק עם ספקים מורשים ומוכרים, מה שמבטיח לכם כרטיס אמיתי, כזה שיכבדו בכניסה להופעה. בצורה כזו גם תוכלו לחסוך כסף, גם לדעת מראש כי מקומכם מובטח וגם לקבל תמיכה, המלצות ועזרה, בעברית.

היעזרו ברשתות החברתיות

בשונה מהספסרים שפשוט רוכשים סטוק של כרטיסים להופעות החמות ביותר ואז מוכרים אותם לכל המרבה במחיר, ברשתות החברתיות תמצאו אנשים אמיתיים, שמסיבה זו או אחרת לא יכולים להגיע להופעה ורוצים פשוט למכור את כרטיסיהם במחיר עלות, ולפעמים אפילו בהנחה קטנטנה. כמובן שתנהגו במשנה זהירות – בקשו לראות תמונה של הכרטיס עצמו וקבעו מקום להיפגש כדי למסור את הכסף ולקבל את הכרטיסים. לעולם אל תמסרו כסף למי שמבטיח לכם שהכרטיס יחכה לכם בקופה, או בכל מקום אחר.

בקרו את דוכן הכרטיסים בכיכר לסטר

דוכן TKTS הוא הביתן היחיד בלונדון בו אפשר לרכוש כרטיסים מוזלים, כל מקום אחר רחוק ממחירים הגיוניים. מנהלי ההופעות מעבירים לדוכן כרטיסים לאותו יום, עבור מקומות שלא נמכרו. סביר להניח שפה לא תמצאו כרטיסים להצגות הפופולריות ביותר, אבל אם טרם ראיתם קלאסיקה כמו “עלובי החיים”, “רחוב 42”, “פאנטום האופרה” וכו’, זה בהחלט המקום לחפש בו כרטיסים מוזלים.

הגיעו ללונדון באוגוסט

בעיקר אם אתם מטיילים עם המשפחה
ילדים בגילאי 5-16 נכנסים חינם להצגות המציגות בווסט אנד, בשבועיים האחרונים של אוגוסט. ילדים מתחת לגיל 5 יכולים גם הם להיכנס להצגות המתאימות לגילם. זה הדיל: עבור כל מבוגר בתשלום מלא, ילד אחד מקבל כרטיס חינם, ושני ילדים נוספים מקבלים כרטיס בחצי מחיר. שווה, לא?

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן