מחזות זמר בלונדון – חוויה לכל המשפחה!

מחזות זמר בלונדון – חוויה לכל המשפחה!

סוף חודש אוגוסט הוא זמן מצוין להתפנק בחופשה משפחתית, עם הילדים, בחוץ לארץ. ואיזו עיר יכולה להיות מתאימה יותר מאשר לונדון? מזג אוויר מושלם (לא חם מדי, ויש אפילו סיכוי למעט טפטופים – גם אם אתם אנשי קיץ מובהקים, הפסקה קצרצרה מהחמסין הישראלי לעולם לא תזיק), אוכל רבגוני מכל קצוות העולם ולכל הטעמים, מרחבים פתוחים, פארקים ירוקים, אוויר נקי, פסטיבלים, מופעי רחוב, ואינספור אטרקציות שיכולות להתאים לכל גיל, ולכל טעם ותחביב, כמו למשל מחזות זמר בלונדון. הצגות בלונדון, ובכללן מחזות הזמר, הפכו להיות תחנת חובה בכל ביקור בעיר, וסביר מאד להניח שתצפו ביותר מאחת. המבחר כה רב, התפאורה כל כך מושקעת וססגונית , הסאונד משובח והתאטרון עצמו פשוט מקסים, כך שמדובר באמת בחוויה שאותה אסור לפספס.

מחזות זמר – מלך האריות בלונדון

ואם כבר מחזות זמר בלונדון, אסור לכם לפספס את מלך האריות! הסיפור שמבוסס על סרטו הנהדר של וולט דיסני, עובד למחזמר סוחף, מרשים ועטור פרסים. המוזיקה היא פרי יצירתו המשובח של אלטון ג’ון, והשחקנים פשוט פנטסטיים וגורמים לכם להרגיש, דקות ספורות אל תוך המחזה, שאתם בסוונה האפריקאית החמה והלחה. למי ששכח על מה הסיפור, נזכיר שמדובר על קורותיו של סימבה, גור האריות שנולד למנהיג החיות מופאסה. דודו המרושע של סימבה, סקאר, מתכנן לגזול את כס המלוכה של מופאסה, ועל ידי ברית עפ הצבועים בועל בכל המרץ להוציא את תכניתו לפועל. העלילה כמובן מסתבכת, עד שסימבה חוזר כאריה בוגר, הבא לקחת את מולדתו בחזרה. לראות את מלך האריות בלונדון זו חוויה שגם אתם וגם הילדים שלכם לא ישכחו לעולם – מדובר באחד הסיפורים הטובים ביותר של דיסני, ובאחד ממחזות הזמר המבריקים ביותר שעלו אי פעם על במות לונדון. החיסרון בכך שמדובר במחזמר פופולרי כל כך, הוא שהכרטיסים אוזלים במהירות ושאין כמעט סיכוי להשיג כרטיס ברגע האחרון, ולכן כדאי לרכוש אותו ברגע שמחליטים על הנסיעה.

עוד הצגות בלונדון

אם כבר ראיתם את מלך האריות, או שאתם פחות מתחברים לסיפור ומחפשים כרטיסים להצגות בלונדון שטרם ראיתם, או כאלו שיותר קולעות לטעמכם האישי, אל דאגה, יש מבחר עצום: מאלאדין ועד בית ספר לרוק, מרחוב 42 ועד עלובי החיים, ממותחן עד ספר המורמונים – לא חסרות הפקות מושקעות ומטריפות, שייקחו אתכם למסע קסום של למעלה משעתיים. רוצים לקבל קצת רעיונות ולבחור כרטיסים למחזות זמר בלונדון לפי טעמכם האישי? היכנסו עכשיו לאתר טיקטס בוקינג, בחרו את המתאים ביותר עבורכם והזמינו כבר עכשיו את הכרטיסים. ככה תבטיחו את מקומכם באולם ולא תישארו בחוץ!

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן