3 הצגות בלונדון שאסור לפספס

3 הצגות בלונדון שאסור לפספס

ההתרגשות בשיאה לקראת החופשה הקרובה בלונדון? בצדק. מדובר, ללא ספק, באחת הערים המקסימות, היפות והתרבותיות (שלא לדבר על השופינג ההיסטרי) ביותר באירופה. חופשה בלונדון תכלול שיטוט בפארקים ירוקים, במוזיאונים חשובים ובכנסיות עתיקות, כמו גם בילוי בבתי קפה מתוקים, בברים מקומיים ובאחת מאינספור המסעדות  הנהדרות שפזורות בבירה האנגלית. אבל שום חופשה בעיר לא תהיה מלאה מבלי לראות הצגות בלונדון. העיר מציעה שפע מטורף של הצגות ומיוזיקלס, שיכולים להתאים לכל גיל, לכל מצברוח ולכל תקציב. חשוב לזכור כי כרטיסים להצגות בלונדון הם מצרך מבוקש ודי נדיר, במיוחד בתקופת הקיץ, ולכן עדיף לרכוש אותם מבעוד מועד, ולא לחכות לרגע האחרון. ישנן המון הצגות בלונדון שאסור לפספס, אנחנו מתעקשים שתראו לפחות את שלושת אלו:

ספר המורמונים בלונדון

ההצגה הוותיקה פרי ידיהם של יוצרי סאות’פארק: רוברט לופז, טריי פארקר ומאט סטון, צברה לעצמה קהל מעריצים אדוק, כזה שמכיר את כל המחזה בכל פה ומגיע שוב ושוב, לצפייה חוזרת. מדובר במחזה סאטירי על נערים מורמונים, היוצאים בשליחות מיסיונרית לאוגנדה, בניסיון לשכנע את תושבי הכבר שאילו הגיעו, להמיר את דתם. ההצגה מלאה כל ערב והביקורת משתפכות, כך שמאד מומלץ להבטיח את מקומכם כמה שיותר זמן מראש. ההצגה מתאימה למבוגרים, דוברי אנגלית ברמה סבירה.

קינקי בוטס בלונדון

גם אם זמנכם קצר, אל תפספסו את הכיף שטמון בצפייה במחזות זמר בלונדון. ואם זמנכם כה קצר עד שבאפשרותכם לבחור מחזמר אחד, הרי שזהו האחד שלכם! קינקי בוטס לונדון הוא מחזמר שמבוסס על סרט קולנוע מצליח, שמבוסס על סיפור אמיתי. בבסיס הסיפור עומד צ’ארלי, שירש מאביו מפעל מגפיים כושל על סף פשיטת רגל. בניסיון להציל את העסק המשפחתי, מחליט צ’ארלי להפוך את המפעל למפעל ייצור מגפיים לדראגיסטיות. ומכן, אתם יכולים רק לדמיין את ההמשך… מדובר במחזמר מרגש, נוגע ללב, שמח ואופטימי. המחזמר מתאים לגילאי 12 ומעלה.

מלכודת העכברים בלונדון

עיבוד מצליח למותחן של אגאתה כריסטי, שרץ על במות לונדון כבר למעלה מ-60 שנה! מדובר בשיא היסטורי, מה שהופך את ההצגה לצפיית חובה. חוץ מהוותק, מדובר בהצגה נהדרת, אינטליגנטית, משוחקת היטב ועם קריצות של הומור בריטי משובח. בסוף העלילה יש מין “טוויסט”, שאותו אסור לכם לגלות לחברים שטרם צפו בהצגה. ההצגה מתאימה למבוגרים יותר, אך גם ילדים (מעל גיל 12) החובבים את הז’אנר ייהנו מאד.

כמובן שיש עוד המון הצגות בלונדון שכדאי ומומלץ לראות, אבל אי אפשר להספיק את הכל בפעם אחת. אז אם אתם כבר יודעים איזה מיוזיקל בלונדון תרצו לראות, או גם אם אתם עדיין מתלבטים לגבי ההצגות שהכי מוצאות חן בעיניכם – זה הזמן להחליט ולהבטיח את מקומכם – רכישת כרטיסים להצגות בלונדון או כרטיסים למחזות זמר בלונדון, עכשיו באתר טיקטס בוקינג.

רוצים ליהנות יותר מלונדון, העיר הגדולה? ניתן גם לבצע הזמנת כרטיסים לאטרקציות בלונדון, כדי שתוכלו ליהנות מכל היופי והכיף שיש ללונדון להציע.

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן