מופעים בלונדון -רגעים קסומים בבירה האנגלית

מופעים בלונדון -רגעים קסומים בבירה האנגלית

משתגעים על מופעים בלונדון? חולמים לטוס לבירה האנגלית רק כדי לראות את כל ההצגות ומחזות הזמר עליהם כולם מדברים? בצדק. לונדון היא עיר המקדשת אמנות על כל צורותיה – ציור, פיסול, ריקוד, קולנוע, תיאטרון, פרפורמנס, אמנות רחוב, ועוד. אין פלא אם כך, שישנם אינספור דברים לעשות בעיר חוץ משופינג: אינספור תערוכות, מסעדות, מסיבות, סיורים,גלריות, ירידים, הצגות וכמובן גם מופעים בלונדון. אך כשמגיעים לבחור לאיזו הצגה או מחזמר כדאי ללכת, המגוון רב מדי, וכל הצגה נשמעת טובה יותר מקודמתה? אז האם לראות את וויקד בלונדון? אולי דווקא את הגרסה האנגלית למחזה של אלאדין? אולי קלאסיקה אמיתית שרצה על הבמות כבר למעלה משלושים שנה כדוגמת פאנטום האופרה? או אולי דווקא מחזה משעשע, סאטירי ומודרני יותר כמו ספר המורמונים? ואלו רק על קצה המזלג, כמו שאומרים.

מופעים בלונדון

בהנחה שאין לכם זמן להספיק ולראות את כל ההצגות ומחזות זמר בלונדון כדאי לצמצם את הרשימה ולתפוס כאלו שקרובות יותר ללבכם ולטעמכם. לראות את המחזמר וויקד בלונדון למשל, זו חוויה שמתאימה לקהל מעט מבוגר יותר ולא לילדים קטנים. אמנם הגבלת הגיל היא מ-8 ומעלה, אבל גם ילדים בגילאים אלו יכולים להתקשות אם הם אינם שולטים באנגלית. בשונה מלראות את אלאדין בלונדון, הסיפור של וויקד, כמו גם השירים, אינם מוכרים לקהל הרחב ולמרות שהם בהחלט מקסימים, מרגשים ומכשפים, רצוי שתהיה אנגלית טובה.

פנטום האופרה בלונדון זו כבר חוויה שונה לגמרי – רומן גותי אפל אך רומנטי, מעורר השתאות ועטור פרסים, שמתאים כמו כפפה ליד לאווירת העיר הקרירה והמסתורית. הסיפור הידוע על הפנטום המתחבא בין כתליו של בית האופרה הצרפתי “לה גרנייה” ומתאהב בזמרת החדשה, עדיין אקטואלי, מפתיע ומרגש. ההצגה עצמה מתאימה לבילוי זוגי רומנטי, אך גם משפחות יוכלו ליהנות ממנה. ומי שטרם צפה, חייב לעצמו להספיק לראות אותה, לפני שהיא יורדת מהבמות. מדובר בקלסיקה של ממש.

יש לכם עוד קצת זמן פנוי ובא לכם לצחוק עד השמיים? רכשו מיד כרטיסים ל”המחזה שהשתבש” או ל”ספר המורמונים“. בא לכם להתרגש עד דמעות? “עלובי החיים” הוא המחזמר עבורכם. רוצים לזוז קצת לצלילי המוזיקה ששינתה את העולם? לא כדאי לפספס את “מותחן” או את “מוטאון”. רוצים לראות בעצמכם אילו מופעים בלונדון הכי מעניינים אתכם? היכנסו עכשיו לאתר טיקטס בוקינג ובחרו בעצמכם!

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן