אטרקציות בלונדון : ספטמבר- אוקטובר 2018

אטרקציות בלונדון בסתיו

כולנו יודעים שהמבחר העצום של אטרקציות בלונדון יכול למלא נסיעה של שנתיים, אבל אם אתם מגיעים לעיר לחופשה קצרה של כמה ימים במהלך ספטמבר או אוקטובר, אלו הדברים שאסור לכם בשום פנים ואופן לפספס.

פסטיבל הקולנוע Luna

תפסו את המתנות האחרונות של הקיץ מפסטיבל הקולנוע Luna, שמציג סרטים באוויר הפתוח של לונדון, במגוון מקומות הפזורים סביב הבירה. ניתן לצפות בסרטים בקסם האוויר הפתוח בבית צ’יסוויק, בארמון אלכסנדרה,  ובמוזיאון ג’פרי עד סוף העונה. נקודות השיא הן הקרנת הסרטים הקלאסיים “קזבלנקה”, “האומן הגדול מכולם” ו-“אישה יפה” בבית צ’יסוויק, “מועדון ארוחת הבוקר” בארמון אלכסנדרה, “מבוך” במוזיאון ועוד. מספטמבר עד ה- 6 באוקטובר. כרטיסים – מבוגרים: 16.5 ליש”ט, ילדים – 12 ליש”ט.

אטרקציות לילדים בלונדון – פסטיבל Underbelly

כאן כולם ימצאו את מבוקשם – אפשר להיכנס ולספוג את האווירה המיוחדת בחינם, או לשלם מחיר סביר (במיוחד בהתחשב במחיריהן הגבוהים של הרבה אטרקציות בלונדון), לפעילויות כמו קרקס, תיאטרון, קברט, קומדיה, מוזיקה, ומופעי ילדים, והכל בגדה הדרומית של נהר התמזה. כרטיסים: החל מ- 8.50 ליש”ט. הגישה אל הסורגים החיצוניים ודוכני המזון הממוקמים באתר הפסטיבל הינה ללא תשלום. כרטיסים בתשלום נדרשים להשתתפות בהופעות חיות.

מוזיאונים בלילה

בכל רשימת “אטרקציות בלונדון” (כן, גם ברשימת “אטרקציות לילדים בלונדון“) מופיע לפחות מוזיאון אחד. אבל בסוף אוקטובר (25-27), החוויה הופכת לאפילו מהנה יותר כי המוזיאונים פתוחים בשעות לא קונבנציונליות, ואתם יכולים לבקר בהם גם כשכבר חושך בחוץ. בנוסף לתערוכות הרגילות יהיו גם אירועים מיוחדים, הצצות למאחורי הקלעים, שיחות עם אמנים והפתעות נוספות. אנחנו מזכירים כי גם בסתיו, כרטיסים לאטרקציות בלונדון כדאי לרכוש כמה שיותר זמן מראש!

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן