מחזות זמר בלונדון וגם בניו יורק

מה אתם מעדיפים – מחזות זמר בלונדון או בניו יורק?

לונדון וניו יורק הן, ללא ספק, שני מרכזי התרבות הגדולים בעולם. באגף האמנות, אפשר אולי לכלול גם את פריז, אבל באגף ההצגות, מחזות הזמר והמופעים, בגלל השפה האנגלית האוניברסלית, שתי ערים אלו הן כמו אבן שואבת לחובבי תיאטרון ובמה.אם ניו יורק היא המכה של אוהבי מחזות הזמר שמגיעים בעיקר מהיבשת הצפון-אמריקאית, הרי שהצגות או מחזות זמר בלונדון, סוחפים את הצופים האירופאים.

והישראלים? – אם נוסעים לניו יורק לטיול, לחופשה, או במסגרת עסקים, אפשר ליהנות מכל מה שברודווי מציעה, אך כדי ליהנות ממגוון הצגות, מחזות זמר, או מופעים בלונדון, אפשר פשוט לקחת טיסת לואו קוסט לסוף שבוע ולתפוס את שוברי הקופות הגדולים ביותר, כמו למשל המחזמר “שיקגו” המוכר. כן, אותו מחזמר מפורסם שאפשר לתפוס גם בניו יורק, ושאליו הוזמנה שירי מיימון לגלם את תפקיד רוקסי הארט. בלונדון ההפקה של שיקגו רצה כבר כ- 15 שנה, והיא הפכה למחזמר האמריקאי שהוצג מספר הפעמים הרב ביותר בלונדון ולא בכדי. את תפקיד רוקסי הארט משחקת לא אחרת מאשר אלכסנדרה ברק. יש לקחת בחשבון שאורך ההצגה שעתיים וחצי – אבל מדובר השעתיים וחצי של הנאה צרופה. יש מגוון כל כך גדול של מחזות זמר בלונדון, כך שבוודאות תוכלו למצוא בקלות אחד שיתאים לתאריכי השהייה שלכם.

בואו נדבר קצת על מופעים בלונדון

אם מדברים על מופעים בלונדון, דעו כי המגוון הוא עצום, והוא יכול לדבר ולהתאים לקהלים שונים עם טעמים אחרים. נזכיר כמה הופעות מוזיקה בלונדון:

* פול מקרטני – לא צריך להציג אותו. כן, ה”בחור” הוא רק בן 75, אבל הוא הוציא לאחרונה דיסק ויצא במופע חדש. ההופעה שלו מבוקשת ומצליחה להעביר ניחוח נוסטלגי של החיפושיות שמרומם את הלב למעריצים.

* אריק קלפטון – גם אותו לא צריך להציג, וכן גם הוא עבר את ה – 70 אבל עדיין לא נס ליחו; הוא עדיין  אחד מנגני הגיטרה הטובים בעולם, ולכן המופע מושך קהלים צעירים.

* אנדראה בוצ’לי – למי שאוהב תערובת נכונה של אופרה, מוזיקה קלאסית ופופ, הטנור האיטלקי אנדראה בוצ’לי מביא את זה יחד עם אותן יכולות אדירות של “אפשר לשיר ולהישמע למרחוק גם בלי מיקרופון”.

* ברונו מארס – מי לא שמע על ברונו מארס? לא נרחיב, רק נאמר שאין צורך לנסוע בשלב זה ללאס וגאס – אפשר לקפוץ ללונדון וליהנות מהופעה פופית מדליקה של הזמר המצליח הזה.

בקיצור

מחזות זמר בלונדון הם משהו שאתם לא רוצים לפספס כמובן, אבל דעו כי בלונדון אפשר למצוא הכל – פאנטום האופרה מחזמר, אלאדין הצגה, ג’ייסון דרולו מופע, והרשימות לא נגמרות. הזמינו כרטיס טיסה, קנו כרטיסים והתחילו ליהנות.

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן