מופעים בלונדון בחורף הקרוב

לונדון אף פעם לא עוצרת. יום ולילה, קיץ וחורף – ההצגה חייבת להימשך. כל אחד ואחת יכולים למצוא בה מכל טוב, לפי טעם אישי, תקציב, תחום התעניינות וזמן, כיאה למעמדה של העיר כבירת התיאטרון העולמית. רק לסבר את האוזן, בשנת 2017 ביקרו במופעים בלונדון למעלה מ – 15 מיליון מבקרים – שיא של כל הזמנים –  וההכנסות התקרבו למיליארד דולר!

כאשר מחלקים מופעים בלונדון לפי סוגים, מתברר שמחזות הזמר מנצחים את כל שאר סוגי המופעים “עם שתי ידיים קשורות מאחורי הגב”. יותר ממחצית המבקרים נהנו מצפיה באחד ממחזות הזמר המופיעים בלונדון; שחלקם כבר רצים שנים רבות ועדיין לא נס ליחם. ובחורף הקרוב החגיגה נמשכת. מחזות הזמר המצליחים, האהובים והפופולריים ממשיכים להופיע ולמלא אולמות.

מבין מחזות הזמר שימשיכו בחורף הקרוב אפשר לציין את:

* מאמא מיה – מחזמר זה, המבוסס על שירי להקת אבבא רץ מאז 1999 והוא עדיין בין מחזות הזמר הפופולרים ביותר. מאמא מיה היא הצגה שלא “הסתפקה” בלמשוך קהל עצום ללונדון או לניו יורק; המחזמר יצא כבר כמה פעמים למסעי הופעות ברחבי העולם ונחל בכל מקום הצלחה גדולה. בחורף הקרוב, למשל, תתקיימנה הופעות במזרח הרחוק בסינגפור, בהונג-קונג, בטאייואן ובסרי לנקה.
* עלובי החיים – מחזמר שמופיע משנת 1985 עדיין מרגש; הצגה זו רצה כבר למעלה מ – 13,500 פעם, והיד עוד נטויה.
* פנטום האופרה – מופיע משנת 1986. גם מופע זה חצה את קו ה – 13,000 הופעות וכוחו עוד במותניו.
* מלך האריות – מחזמר שרץ גם הוא מאז 1999, ונודע בתפאורה ובתלבושות יוצאות הדופן.

כשאנחנו מדברים על מופעים בלונדון, לא רק במחזות זמר עסקינן, אלא גם בהצגות ובמופעי מוזיקה. בלונדון אפשר להנות מהצגות פופולריות כמו: קומדיה על שוד בנק, הצגה שווה ומצחיקה או המקרה המוזר של הכלב ועוד ועוד. אפשר גם ליהנות ממופעי מוזיקה של ליידי גאגא, סלין דיון, מריה קארי או בריטני ספירס – הכל לפי הטעם האישי. אחד מהדברים שמומלץ לבדוק לפני שנוסעים ליהנות ממופעים אלו הוא איפה קונים כרטיסים להצגות בלונדון, למחזות זמר או למופעי מוזיקה. כשכבר מחליטים לטוס ללונדון, כדאי לנסות ליהנות מכל אחת מהאפשרויות

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן