הזמנת כרטיסים להצגות בלונדון – מי זו ג’ולי טיימור?

הזמנת כרטיסים להצגות בלונדון – מי זו ג’ולי טיימור?

כשאתם מחליטים לנסוע ולראות הצגות בלונדון אתם צריכים לדעת מי זו ג’ולי טיימור.

אז מי זו ג’ולי טיימור?

אתם בטח לא מכירים את השם באופן שוטף אבל היא במאית אמריקנית של תיאטרון, אופרה וסרטים. המחזמר המפורסם ביותר שלה בתאטרון הוא מלך האריות. על ההצגה הזו בטח שמעתם.

אז לפני שמתחילים דבר ראשון רשמו לפניכם פתק על המקרר – מלך האריות בלונדון כרטיסים – לדאוג להזמין.

ועכשיו לג’ולי טיימור שהיא, כמו שאמרנו, במאית, והיא ידועה כאחראית לאחת ההפקות הגדולות ביותר בהיסטוריה של התאטרון: מלך האריות. המחזמר הזה עלה לראשונה על במות ברודווי בשנת 1997 וממשיך עד היום באופן שוטף ועקבי ערב ערב. ההפקה הגדולה ביותר היא בלונדון ושם הוא המחזמר המצליח ביותר בכל הזמנים.

עד היום נמכרו כרטיסים בסכום העולה על 8 מיליארד דולרים, המחזמר הוצג ב-63 ערים ובכל היבשות בעולם – מלבד אנטרקטיקה – ויותר מ-85 מליון אנשים צפו בו ברחבי העולם. בשנת 2007 מלך האריות הוצג לראשונה ביוהנסבורג ובאותה שנה הוצג בפעם הראשונה גם בפריז בשפה הצרפתית. אבל עדיין אם תשאלו, ההפקה בלונדון היא הגדולה ביותר, המיוחדת ביותר והשווה ביותר לצפות.

ההצלחה של ג’ולי

ג’ולי טיימור היא האשה הראשונה שזכתה בפרס הטוני היוקרתי על בימוי מחזמר והפרס היה כמובן עבור מלך האריות. המחזמר, שכולו הנו חגיגה לעיניים מבחינת תלבושות ותפאורה,הביא לג’ולי טיימור פרס טוני נוסף על עיצוב התלבושות להפקה. טיימור היתה שותפה לעיצוב המסכות המרהיבות והבובות המדהימות שעל הבמה והייתה שותפה גם בכתיבת חלק מהמילים לשירים נוספים במחזמר.

כשהתחילה העבודה להתאים את הסרט המצליח כמחזמר עמדו מול המפיקים אתגרים לא קטנים איך להעביר אל הבמה את הויזואליות היפה של הסרט, בלי טריקים קולנועיים, איך ליצור את החיות המגוונות על הבמה, כיצד לייצר את אזור הסוואנה מלא החיות ולאפשר לו להיות חי על הבמה. את הפתרון ניתן לראות היום על הבמה בלונדון.

תומס שומאכר, שהוא הנשיא והמפיק של קבוצת התאטרון של דיסני, אמר שהתשובה היחידה לכל האתגרים והשאלות הרבות שעלו בניסיון להתאים את הסיפור לבמה הייתה ג’ולי טיימור. היה לה בראש את הרעיון איך זה יראה, הן מבחינת בימוי והן מבחינת עיצוב, היא לקחה על עצמה את שניהם והצליחה ליצור קליידוסקופ ויזואלי, צבעוני, מבריק ומדהים ביופיו.

לסיכום
עכשיו שאתם יודעים מי זו ג’ולי טיימור ומה ההישגים שלה, תכינו לעצמכם רשימה מעודכנת לחופשה הבאה בלונדון: הזמנת כרטיסים להצגות בלונדון אבל קודם כל מלך האריות בלונדון כרטיסים ואם יש לכם עוד כמה ימים תעברו על רשימת כל ההצגות בלונדון ותבחרו עוד כמה. תיהנו!

אם אתם מתעניינים בהצגות בלונדון, יש מצב שתמצאו עניין גם במגוון הכרטיסים למחזות זמר בלונדון, וכרטיסים לאטרקציות בלונדון שיש לטיקטס בוקינג להציע.

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן