כרטיסים להצגות בלונדון – תרבות התאטרון ואומנות הכדורגל

כרטיסים להצגות בלונדון – תרבות התאטרון ואומנות הכדורגל

כולם יודעים שלונדון היא בירת אנגליה ,וכולם יודעים שלונדון היא בירת תרבות התאטרון של אירופה ויש שיאמרו – של העולם כולו. אז אמנם יון היא מולדת התאטרון, אבל הבריטים הם אלו שהפכו את אותו לתרבות של ממש, והביאו אותו לרמות ואיכות שאין כמותם בעולם, ולכן קשה לעתים למצוא כרטיסים להצגות בלונדון.

אך אנגליה היא ללא ספק מולדת הכדורגל. והבריטים הם אלו שהביאו את הכדורגל הבריטי לרמה של אומנות. ברור שתאטרון טוב, איכותי ומגוון שכולל הצגות, מחזות זמר, מופעים וכד’ מתרכז בלונדון, בעוד שכדורגל ניתן למצוא לא רק בלונדון. הטוענות לכתר בכדורגל האנגלי כמו מנצ’סטר סיטי, ליברפול, וניו-קאסל, הן לא קבוצות לונדוניות, אך כדאי לזכור שבלונדון רבתי ישנן קבוצות כדורגל רבות שהן מעולות ומספקות מופע כדורגל ברמה גבוהה.

אם יוצאים לחופשה בלונדון ורוצים לחוות את תרבות התאטרון האיכותי של אנגליה בלי לפספס את ההצגות הטובות בעיר, כדאי לדאוג מראש לכרטיסים להצגות בלונדון; ואם רוצים גם ליהנות מכמה משחקי כדורגל בלונדון? גם במקרה הזה מומלץ לדאוג לכרטיסים מראש, משום שחלק נכבד מהכרטיסים עומד לרכישה רק לרשות האוהדים וחברי מועדון הקבוצה, ואת מה שנשאר לקהל הרחב, כדאי לשריין מראש.

כמו שאמרנו, הקבוצות “המלכותיות” כמו מנצ’סטר סיטי, מנצ’סטר יונייטד, וליברפול ועוד, אינן משחקות בלונדון באופן קבוע, אלא אם הן משחקות מול קבוצות לונדוניות, מה שאומר שאם רוצים לנסוע לבירה הבריטית לראות את המחזמר “מלך האריות” ואז לראות משחק של אריות כדורגל, דאגו לרכוש כרטיסים להצגות בלונדון ואז בדקו מתי מתקיים משחק של אחת מהקבוצות הללו, תאמו את החופשה בהתאם, והזמינו כרטיסים מראש. אחרת הסיכוי לראות משחק כזה הוא אפסי בהחלט.

אבל אם לדוגמה:

אתם רוצים לראות משחקי כדורגל בלונדון הצפונית, לכו למשחק של ארסנל באצטדיון האמירויות או טוטנהאם, באיצטדיון וומבלי המפורסם.

אתם רוצים לראות משחקי כדורגל בלונדון המערבית, תוכלו לראות את צ’לסי באצטדיון סטמפורד ברידג’.

אתם רוצים לראות משחקי כדורגל בלונדון המזרחית, תוכלו לראות את ווסטהאם יונייטד באיצטדיון האולימפי.

ואם תרצו לראות משחקי כדורגל בלונדון הדרומית, תוכלו לראות את קריסטל פאלאס באיצטדיון סלהרסט פארק.

לסיכום:
כשאתם נוסעים לחופשה, ביקור, או טיול בלונדון, ורוצים לחוות את תרבות התאטרון בארץ התאטרון, או לחוות את אומנות הכדורגל בארץ הכדורגל, אתם צריכים לדאוג למספר דברים מראש:

הראשון – הזמנת כרטיסים להצגות בלונדון

השני – הזמנת כרטיסים למשחקי כדורגל

השלישי – הזמנת מלון במקום אופטימלי שיאפשר לכם תנועה מהירה בין הצגה למשחק.

רביעי – הזמנת בני משפחה וחברים שיכולים ליהנות אתכם גם מתרבות וגם מאומנות.

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן