אטרקציות בלונדון – ילדים זו שמחה!

אטרקציות בלונדון – ילדים זו שמחה!

לונדון היא אחת הערים המעניינות ביותר בעולם, כמו גם אחד היעדים המשפחתיים האהובים ביותר – יש פשוט כל כך הרבה אטרקציות בלונדון, שלפעמים אנחנו בעצמינו מתבלבלים. ואם נוסעים עם הילדים אז בכלל –  יש כל כך הרבה אטרקציות לילדים בלונדון, שאתם יכולים לחזור שוב ושוב ולגלות שרק גירדתם את פני השטח של מה שיש ללונדון להציע.

בטיול ראשון ללונדון עם ילדים, אתם בהחלט צריכים לבקר את ציוני הדרך המפורסמים של העיר. רבים מהם יכולים להיות מתוארים “תיירותיים” אבל אין לתיוג הזה כל משמעות כשמטיילים עם ילדים. ולהפך, לפעמים, דווקא מקומות תיירותיים אלו הם אלו שמרגשים את הילדים, ששמעו עליהם בעבר ורוצים לבדוק בעצמם על מה כל המהומה. הם גם יודעים שכשהם יחזרו מהחופשה שלהם, כולם ישאלו אותם “אז ראיתם את הביג בן?” והם רוצים להיות מסוגלים לענות “כן, וזה היה כל כך מגניב”. אפילו הורים שבעי אטרקציות בלונדון, יכולים להתרגש בפעם הראשונה שהם רואים אותן  דרך עיניי הילדים. הנה רשימה חלקית של מקומות שכיף להיות בהם עם הילדים:

העין של לונדון (London Eye)
מאז פתיחתו בשנת 2000, גלגל הענק “העין של לונדון” הפך לאטרקציה (שמשלמים עבורה) הפופולרית ביותר בבריטניה, ומבקרים עומדים בציפייה ובסבלנות בתור הארוך (לפעמים) שמשתרר שם, עבור ההזדמנות לרכוב על גלגל התצפית הגדול בעולם. אם במקרה הילדים לא שמעו עליו לפני שהגיעו ללונדון, הם ישתוקקו לרכוב עליו ברגע שיראו אותו. עדיף להגיע לאזור על הבוקר, לפני התורים,  והכי טוב להגיע ביום בהיר, אז יש תצפית טובה יותר. הגלגל נע באטיות כך שאין מה לפחד. כרטיסים ללונדון איי, ובכלל, כרטיסים לאטרקציות בלונדון, מומלץ לרכוש כמה שיותר זמן מראש וכך גם לחסוך כסף, גם להבטיח כי יהיה לכם מקום וגם להקטין את זמן ההמתנה בתורים.

כיכר טרפלגר
כיכר טרפלגר היא הלב של לונדון, וכל מי שמבקר בעיר מגיע לשם בסופו של דבר – לפעמים יותר מפעם אחת. הילדים עשויים לזהות את האריות ששומרים על עמוד נלסון, ובטוח שהם ירצו להצטלם עם אריות הברונזה. למרבה הצער, כבר לא ניתן כיום להאכיל את היונים בכיכר טרפלגר (או מחוץ לקתדרלת סנט פול), לכן, כדי למנוע אכזבה, כדאי להסביר למעריצי מרי פופינס הקטנים שהם לא יוכלו לשחזר את סצנת האכלת היונים.

מוזיאון מאדאם טוסו
אמרתם “אטרקציות לילדים בלונדון“, אמרתם “מוזיאון השעווה של מאדאם טוסו”. אמנם באמת מדובר במוזיאון הכי קיטשי ותיירותי שיכול להיות, והוא גם יקר, צפוף ועם תור ארוך בכניסה, אבל הילדים אוהבים אותו! אם מישהו סיפר להם על מוזיאון השעווה לפני הנסיעה, הרי שלא תהיה לכם כל דרך להתחמק מלקחת אותם לשם. פשוט היכנעו לזה ונסו להיכנס לרוח האטרקציה וליהנות בזמן שהילדים שלכם יתחננו לתמונות עם כל הסלבריטאים האהובים עליהם.

כל מה שקשור להארי פוטר
אם יש לכם במשפחה מעריצי הארי פוטר, הם יהיו נרגשים לבקר באתרים רבים מהסרט, בתוך ומחוץ לעיר. ישנם סיורים באורכים שונים שניתן לקחת ברגל, ברכב או אפילו על אופניים ברחבי העיר, או כיום טיול מחוץ לעיר. אחד מהסיורים אורך כ- 13 שעות, במהלכו מבקרים באתרי צילום בלונדון ובפאתי העיר, כמו גם בכפר לאקוק ובאוניברסיטת אוקספורד. המעריצים ייהנו גם מביקור ברציף 9 ו-¾  בתחנת הטיוב (ברכבת התחתית) קינגס קרוס, שם הם יוכלו להצטלם בעודם דוחפים עגלת מזוודות דרך קיר התחנה, ולרכוש מזכרות בחנות הסמוכה.

הצגות בלונדון
כמובן שאי אפשר לחשוב על רשימה של אטרקציות בלונדון מבלי לחשוב על צפייה בהצגה או מחזמר. העיר מתפוצצת מהצגות מעולות, כשחלקן הגדול גם מתאים לילדים: אלאדין, מלך האריות, מטילדה, מרשעת ובית ספר לרוק, הן רק חלק מהשמות שעולים בראשנו באופן מיידי. מומלץ להתעדכן באתרים השונים ולרכוש כרטיסים להצגות המתאימות.

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן