מאמא מיה – מהווסט אנד של לונדון עד לקולומבו

מאמא מיה – המחזמר האנגלי שמגיע עד קולומבו

מאמא מיה, המחזמר הפופולרי והסנסציוני יגיע להופעות בקולומבו שבסרי לנקה, במסגרת הסיור הבינלאומי שלו, בתאריכים 22-30 בדצמבר. אז במקום לשאול איפה קונים כרטיסים להצגות בלונדון, כדאי להתחיל לחפש כרטיסים בסרי לנקה!

המחזמר הוא פרי החזון הגאוני של ג’ודי קריימר, שהחליטה לביים את שיריה העל זמניים של להקת אבבא, ולשלבם עם סיפור קסום של משפחה וידידות המתפתח על גן עדן יווני. עד כה, הוא נצפה על ידי יותר מ -60 מיליון אנשים ב -50 הפקות ב -16 שפות שונות. כשהוא שוחרר ב -2008, “מאמא מיה  – הסרט” הפך לסרט המחזמר המכניס ביותר בכל הזמנים. סרט ההמשך “מאמא מיה – הנה אנחנו שוב באים” הופץ לציבור הרחב ביולי 2018.

מבמת הווסט-אנד דרך אינספור מופעים בלונדון ועד לתופעה גלובלית, ההפקה הלונדונית של מאמא מיה, נצפתה כבר על ידי יותר מ- 10% מכלל אוכלוסיית בריטניה. זהו אחד מתוך חמישה מחזות זמר בלבד שרצו במשך יותר מעשר שנים הן בברודוויי והן בווסט-אנד, ובשנת 2011 הוא הפך להיות המחזמר המערבי הראשון שיוצג במנדרין ברפובליקה העממית של סין. הסיור הבינלאומי של המחזמר היה מוצלח ביותר, כשמאז ההופעה הראשונה בדבלין בספטמבר 2004, הוא ביקר כבר ב- 85 ערים ברחבי 38 מדינות, ומכר מעל 5 מיליון כרטיסים. בחורף הקרוב הוא, כאמור, יגיע עד בירת סרי לנקה – קולומבו. ואם לא תגיעו עד לסרי לנקה, אתם עדיין יכולים כמובן לתפוס אותו בלונדון. לא יודעים איפה קונים כרטיסים להצגות בלונדון? היכנסו עכשיו לאתר טיקטס בוקינג.

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן