אטרקציות בלונדון – דברים שאסור לכם לפספס!

אטרקציות בלונדון – דברים שאסור לכם לפספס!

לא משנה מהי סיבת הביקור, יש מספיק אטרקציות בלונדון בשביל כולם. חובבי היסטוריה המחפשים לחדד ולהבין  את הנרטיב הבריטי יתענגו במצודת לונדון. מעריצי האמנות או התיאטרון ישבחו את הגלריה הלאומית לאמנות ואת מחוז התיאטראות המפורסם ה-“ווסט אנד”, (ללא ספק המקום להיות בו אם מופעים בלונדון הם מה שמעניין אתכם), בעוד שאוהדי המלוכה לא יכולים לדלג על ארמון בקינגהאם. למרות שלונדון יקרה לשמצה, העיר מלאה באטרקציות היסטוריות ומודרניות ויכולה (כמובן גם תודות לירידה החדה בשער הפאונד) להתאים אפילו לתיירים החסכניים ביותר. עבור אלו שזו הפעם הראשונה עבורם בבירה הבריטית, הכנו רשימה מצומצמת של 5 אטרקציות בלונדון שבשום פנים ואופן אסור לפספס:

מצודת לונדון – למרות שהמראה החיצוני יכול להיות קודר ולא מרשים (במיוחד בהשוואה לארמון בקינגהאם), תמיד יש מה לעשות במצודה, המורכבת למעשה ממספר מגדלים שמ- 12 מתוכם מותר לבקר. אם יש לכם יותר משעה לבלות כאן, קחו סיור משעשע בליווי שומרי המגדל. במהלך הטיול בן השעה (שכבר נכלל בכרטיס הכניסה שלך), השומרים יענגו אתכם בסיפורים על עברו העקוב מדם של המגדל. לבסוף, אל תשכחו לבקר במגדל הלבן, סמל איקוני של מורשת לונדון ואחת הטירות המפורסמות ביותר בעולם.

לונדון איי (העין של לונדון) – אין רשימת אטרקציות בלונדון שתהיה שלמה בלי הגלגל הענק המפורסם בעולם. הגלגל ממוקם על נהר התמזה ונועד לספק נוף פנורמי משגע יותר מאשר רכיבה מלאת אדרנלין ומרגשת. ואכן, הגלגל מסתובב באטיות ומציע נקודת מבט בלתי נשכחת על הגדה הדרומית של לונדון. עם זאת, אלו הסובלים מפחד גבהים צריכים להיזהר: כשנמצאים בגובה של למעלה מ- 120 מטר, הנוף הפנורמי ב-360 מעלות יכול להיות קצת מטריד.

הייד פארק וגני קנזינגטון – השביל הירוק הזה שהיה בעברו אזור הפנאי והבילויים של המלך הנרי השמיני, משתרע בין ארמון קנזינגטון במערב לרחוב אוקספורד במזרח ופתוח כעת לציבור. זהו יעד חובה לכל אלו שרוצים להירגע מהמולת העיר הגדולה לשעה או אפילו ליום שלם. בין מסלולי ההליכה והרכיבה של ההייד פארק ובין הצמחייה המלבלבת ובעלי החיים המגוונים, תוכלו למצוא כמה אטרקציות בולטות שראוי לחקור. צפו בברבורים ובסירות ששטים  להם במימיו השלווים של אגם סרפנטין (Serpentine Lake), או שכרו כלי שיט כלשהו בעצמכם, בקרו במזרקת הזיכרון של הנסיכה דיאנה, או עצרו בפינת הנואמים- אתר לנאומים ציבוריים ולדיונים מאז המאה ה -19 (ששימש בעבר את קרל מרקס, ולדימיר לנין וג’ורג ‘אורוול).

ה”ווסט אנד”- אזור התיאטרות – אמרתם “מופעים בלונדון“, אמרתם ווסט אנד. הצורך לצפות במופע במחוז הווסט אנד בלונדון הוא בדיוק כמו הצורך בצפייה בהצגה בברודווי במהלך טיול לניו יורק. מדובר בכמה מההצגות הטובות ביותר בבריטניה, עם תמהיל קבוע של הפקות חדשות וקלאסיות, וכישרון שמרגש הן מבקרים והן מקומיים כאחד. גם אם אתם לא מחשיבים את עצמכם כחובבי תיאטרון גדולים, מומלץ לא לוותר על הצגה אחת לפחות.

קתדרלת סנט פול – מלבד מנזר וסטמינסטר, קתדרלת סנט פול היא הכנסייה השנייה שחובה לראות בלונדון. עם הכיפה המרשימה שלה, אחת מהגדולות בעולם כולו, סנט פול בולטת לאורך קו הרקיע של לונדון.

כדי להספיק ולראות כמה שיותר ממה שיש לעיר להציע, כדאי להכין כרטיסים מראש ולא לבזבז זמן בתורים, העלולים להיות ארוכים לפעמים. באתר טיקטס בוקינג תוכלו למצוא כרטיסים לאטרקציות בלונדון במחירים נוחים לכל כיס, כמו גם כרטיסים משולבים ומוזלים

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן