מלך האריות לונדון – חוויה מטורפת לקטנים וגדולים

מלך האריות לונדון – חוויה מטורפת לקטנים וגדולים

מסדרונות הרכבת התחתית בלונדון, ה”טיוב” בפי המקומיים, מכוסים בשכבות על גבי שכבות של כרזות פרסום, המפרסמות את כל מה שיש לעיר הקסומה הזו להציע: מסעדות, חנויות, אטרקציות תיירותיות וכמובן, גם מגוון אדיר של הצגות בלונדון שהן בגדר חובה, גם לאלו מכם שאינן מחובבי הז’אנר. אחת מהכרזות הוותיקות והמפורסמות ביותר היא הכרזה של מלך האריות לונדון – גרסת הווס -אנד לסרט האהוב של דיסני. ולמרות שכרזת מלך האריות לונדון תלויה שם כבר שנים (בעודה צופה בנחת כיצד המיוזיקל תופס תאוצה והופך ללהיט אדיר), כך שאם ביקרתם בלונדון אי פעם אין סיכוי שלא נתקלתם בה, אין שום דבר שיכול להכין אתכם להשפעה העצומה של סצנת הפתיחה של המחזה עצמו.

מלך האריות בלונדון

עם הגל המרגש שמהדהד בחזה ברגע שנשמע שיר הנושא – Circle of life, עולות לבמה החיות שיצרה הבימאית ג’ולי טיימר, מינים לפני מינים. הצבאים מזנקים, הציפורים מתעופפות ופילה עם בנה מתהלכים בין כולם. מדובר בתהלוכה קקפונית שכמעט תגרום לכם להפסיק לנשום לגמרי – זה נראה שתיבת נוח הגיעה ללונדון וכל החיות שניצלו מהמבול מצאו את מקומן על הבמה, ממש מולכם. מלך האריות לונדון הוא שובר קופות עולמי, בעל רמת תיאטרליות מדהימה. טכניקות מכל רחבי העולם – מסכות אפריקאיות, תלבושות קבוקי יפניות, בובות צל מלזי – כולם מתערבבים יחד במחזה אקלקטי, בומבסטי, קרנבלי ומפוצץ, כמו שמחזמר אמור להיות.

הצלחת מחזות זמר בלונדון

שורש ההצלחה המטורפת של המחזה הוא כמובן ההיכרות העמוק של הקהל עם הסרט, אך בכל זאת, היו מספר קטעים מהגרסה המקורית שהיו צריכים לעבור אדפטציה לבמה, כמו גם קטעים שלא נכללו בסרט, אך הוספו למופע כי לעבות את העלילה ולספק מופע אדיר של שעתיים וחצי בקירוב. נראה שהקהל מגיב היטב לשינויים, כולל הקטנטנים שאינם דוברים אנגלית על בוריה, והוא מצביע הרגליו שנה אחר שנה. ישנם מספר מחזות זמר בלונדון שזוכים לאותה הצלחה מסחררת של מלך האריות, ביניהם – פאנטום האופרה, אלאדין או ספר המורמונים, אבל אם טרם צפיתם במלך האריות, או שיש לכם זמן לבחור רק אחת מתוך מבחר ההצגות בלונדון, אל תחשבו שנית ומהרו לרכוש מיד כרטיסים. הזמנת כרטיסים להצגות בלונדון, במחירים נוחים ועם אחריות, עכשיו באתר Ticketsbooking.

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן