כרטיסים למחזות זמר בלונדון – זה רק מתבקש | מחזות זמר בלונדון

כרטיסים למחזות זמר בלונדון – זה רק מתבקש

מעוניינים לדעת מדוע כרטיסים למחזות זמר בלונדון זה מתבקש?
משום שלונדון היא בירת מחזות הזמר בצד הזה של האוקיינוס האטלנטי. ברגע זה ממש מועלים בה כמה מחזות זמר מהבולטים והמפורסמים בעולם. על קצה המזלג אפשר למנות בין השאר את:

מלך האריות בלונדון

בתיאטרון ליציאום – העיבוד עטור הפרסים של דיסני למלך האריות, עם מוזיקה של אלטון ג’ון, בתוספת תלבושות מרהיבות ואפקטים מיוחדים נפלאים.

ספר המורמונים בלונדון

בתיאטרון הנסיך מוויילס – קומדיה מוזיקלית זו עוקבת אחר מצוקתם של זוג מיסיונרים מורמונים בגיל העשרה, שנשלחו להמיר את דתם של תושבי כפר באזור מסוכן באוגנדה. המחזמר הוא פרי עטם של יוצרי סאות’פארק. המחזמר זכה בתשעה פרסי טוניl.

אלאדין בלונדון

בתיאטרון הנסיך אדוארד – חברת דיסני מביאה לנו את העולם הקסום של אגרביה עם הסיפור האהוב של אלאדין, שמתבסס על סרט האנימציה המפורסם.

עלובי החיים בלונדון

בתיאטרון המלכה – ההפקה האגדית של קאמרון מקינטוש היא סנסציה עולמית שנצפתה עד היום על ידי למעלה מ – 70 מיליון בני אדם ב – 44 מדינות וב – 22 שפות ברחבי העולם, ועדיין ממשיכה לשבור שיאי צפייה.

מאמא מיה בלונדון

בתיאטרון נובלו – סיפור על אם, בת, שלושה אבות אפשריים, וחתונה בלתי נשכחת. יותר מ – 10 מיליון אנשים מכל רחבי העולם התאהבו בדמויות, בסיפור ובשירים של להקת אבבא.

מותחן בלונדון

ההופעה החיה בתיאטרון ליריק – .מחווה מוזיקלית למייקל ג’קסון ולחמישיית ג’קסון. המופע עולה לאחר שלושה מסעי הופעות בבריטניה וברחבי אירופה. בואו לחגוג את הקריירה של מלך הפופ הבלתי מעורער עם שעתיים של להיטים ללא הפסקה.

מרשעת בלונדון

בתיאטרון אפולו ויקטוריה – המחזמר מספר את הסיפור המדהים של המכשפות של ארץ עוץ וכיצד הגיעו למצב שאחת מהן נקראה ‘הטובה’ והשניה ‘מרשעת’.

פאנטום האופרה בלונדון

בתיאטרון הוד מלכותה – המחזה האפי של אנדרו לויד וובר מספר את סיפורה של דמות מסתורית אשר מנסה להפוך את בת חסותה לגברת המובילה באופרה של פאריס. המופע נצפה עד היום על ידי יותר מ – 130 מיליון איש ברחבי העולם, והיד עוד נטויה.

לסיכום

הרשימה הזו כאמור אינה ממצה את שפע המופעים בלונדון. בכל עת יש עשרות מופעים בלונדון מכל הסוגים, לכל הגילים, לכל הקהלים.
מי שמעוניין לצאת מהשגרה של חיי היומיום ולצלול לכמה שעות של תענוג צרוף, טוב יעשה אם יזדרז לרכוש כרטיסים למחזות זמר בלונדון.
הזמנת כרטיסים להצגות בלונדון תבטיח בילוי איכותי בבירת התרבות העולמית..

למידע נוסף על הזמנת כרטיסים לאטרקציות בלונדון או הזמנת כרטיסים להצגות בלונדון.

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן