הצגות בלונדון – גם מלך וגם מכשף

הצגות בלונדון – גם מלך וגם מכשף

כשנוסעים בחופשת הקיץ עם המשפחה ללונדון חייבים, בין היתר, לראות מספר הצגות בלונדון. יש הצגות שמבחינת התוכן מתאימות רק למבוגרים, יש כאלה שמתאימות רק לילדים. אבל בואו נדבר על שתי הצגות שלא רק שהן מתאימות לכל המשפחה, אלא שחווית הצפייה בהן היא קסומה.

נתחיל כמובן בהפקה הקלאסית של מלך האריות בלונדון שמוצגת בתאטרון ליסיום. התפאורה צבעונית והתלבושות של חיות הסוואנה פשוט מדהימות. מלך האריות בלונדון היא אמנם הצגה שמומלצת לכל המשפחה, אבל ישנו סייג אחד- לתשומת לבכם: ההצגה, משיקולים שונים, מאפשרת כניסה לילדים מגיל 3 ומעלה בלבד. דיסני המליצו על הסרט מגיל 6 ומעלה, אבל ההצגה פשוטה יותר וילדים בגילאי 3 ומעלה יכולים ליהנות ממנה. ההצגה יחסית ארוכה והיא בת שעתיים וחצי עם הפסקה אחת ,דבר שגם עלול להקשות על הקטנים מאד.

סיפור המחזה הוא הרפתקאותיו של סימבה, גור אריות צעיר, שבעקבות מותו הפתאומי של אביו מופאסה, מלך האריות, ובעידוד דודו סקאר, עוזב את “צוק התקווה” והולך לחיות ביער עם טימון (הסוריקאטה) ופומבה (חזיר היבלות). הוא חי שם עד אשר נלה, חברתו מילדות מוצאת אותו ומשכנעת אותו לחזור אל “צוק התקווה” כדי להביס את סקאר ואת הצבועים, ולמלוך על הסוואנה לטובת כל בעלי החיים. זוהי הצגה מושלמת לחוויה משפחתית מהנה, והיא צריכה להיות בראש רשימת הדברים שיש לעשות בעת ביקור בלונדון, ובוודאי שבראש הרשימה “הצגות בלונדון שחובה לראות”.

הצגה קסומה נוספת שמומלץ בכל לב לראות עם כל המשפחה, היא ההפקה של אלאדין בלונדון. ההצגה מוצגת בתאטרון הנסיך אדוארד, עם תפאורה עוצרת נשימה ואפקטים מדהימים. במשך ההצגה ניתן לראות כ- 350 תלבושות עשירות, צוות משתתפים מיומן ותזמורת שמלווה ומנגנת את השירים המוכרים מהסרט של דיסני. כל זה יוצר “קסם תאטרוני”, כפי שהיטיב לנסח זאת הדיילי טלגרף.

הסרט של דיסני, שהופק בשנת 1992 ואשר עליו מבוססת ההצגה, נעשה בהשראת האגדה על אלאדין ומנורת הקסמים שנמצאת בסיפורי אלף לילה ולילה. הגיבורים הם הנער אלאדין והקוף שלו, ג’פאר, שהוא יועץ לסולטאן, אבל גם מכשף מרושע, יסמין בת הסולטאן, והג’יני שנמצא בתוך מנורת הקסמים. יסמין ברחה מהארמון ופגשה את אלאדין, וכמובן האהבה פרחה. ג’פאר תופס את אלאדין ומפתה אותו בדמות זקן להוביל אותו למערה שם אפשר למצוא את מנורת הקסמים. הקוף מציל את המנורה מידי ג’פאר, וסוף הסיפור הוא כמובן טוב ומשעשע : אלאדין משחרר את הג’יני מהבקבוק כמו שהבטיח לו אם יעזור לו לצאת מהמערה, ונושא את בת הסולטאן לאשה.

אם כל המשפחה כבר ראתה את המחזמר מלך האריות, ואתם עדיין רוצים לראות יחדיו הצגות בלונדון, לכו לצפות בהפקה המיוחדת של אלאדין בלונדון. בגלל העומס  הצפוי בקיץ על קופות רבי המכר הללו, בדקו היכן ניתן לרכוש כרטיסים להצגות בלונדון מראש, ויפה שעה אחת קודם.

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן