הצגות בלונדון – היסטוריה ועובדות

הצגות בלונדון – היסטוריה ועובדות

כולנו אוהבים לראות הצגות בלונדון כשאנחנו שם, אבל האם יצא לכם אי פעם להתעמק בהיסטוריה המפוארת של עולם התיאטרון של בירת אנגליה? האם ידעתם למשל שתאטרונים רבים בלונדון קיימים כבר למעלה ממאה שנים, וחלקם אף הוקמו לפני כן? גדוש ומתפקע מרוב סיפורים והיסטוריה עשירה, לכל תיאטרון ברובע התיאטרון של לונדון – הווסט אנד – יש סיפור מיוחד לספר. הרובע, המכונה “תיאטרלנד”, בשל הנוכחות של מעל 40 אולמות תיאטרון השוכנים בו, הוא מרכז אומנויות הבמה ונחשב גם לאזור אליטיסטי, שבו כמה מהשחקנים המפורסמים ביותר חיים, מסתובבים ועושים עסקים עם אנשי העסקים החשובים של לונדון. מדובר גם באזור בו תוכלו למצוא לפעמים כרטיסים להצגות בלונדון, אם כי תמיד עדיף להזמין את הכרטיסים מראש, להבטיח את מקומכם ביציע וליהנות ממחיר טוב יותר. אם אתם אוהדי תיאטרון מושבעים, שלא יכולים לחיות בלי הצגות בלונדון, ביקור ברובע התיאטראות הוא חובה.

התיאטראות תפקדו מאז ומעולם כתרופה לתושבי לונדון. מאז שניתן לזכור, התיאטראות היו המקור החשוב ביותר של בידור והנאה לעיר צפופה, המשתנה במהירות, ומאבדת את התרבות שלה. בימים ההם, ברחובות לונדון, אנשים עמדו והריעו כשגנבים הוכו, או כששני אנשים נלחמו ללא שום סיבה ממשית, כי הם פשוט לקחו את כל הבידור שהם יכלו למצוא, בכל מקום שבו יכלו למצוא אותו. אבל היום כמובן, הקהל הוא, תודה לאל, יותר מתורבת. כיום, תיאטרוני לונדון הם יותר מסתם מקום מפגש של מופע עם מחזאי מפורסם. כיום תיאטראות אלה הם שיעורים נפלאים בהיסטוריה, מקור נהדר לתרבות ובידור ומסמני דרך לתרבות פופולרית. לא סתם הזמנת כרטיסים להצגות בלונדון יכולה להיות משימה מתישה, ולעיתים כמעט בלתי אפשרית – הקהל נוהר בהמוניו לצורך אינסוף הצגות בלונדון, כך שחייבים להתכונן ולהתארגן על כרטיסים מראש.

למרות שהם בבעלות פרטית, לתיאטראות לונדון יש אופי נהדר, אוויר מעודן וקסם עצום. ביקור בכמה מהתיאטראות המובילים והאהובים ביותר בלונדון כמו “לונדון פלדיום”, “פורצ’ן”, “אמבסדורס”,”פאלאס”, “פיניקס”, “פיקדילי”,ועוד, יותירו אתכם נרגשים, נלהבים ומשתאים. אחד התיאטראות הגדולים ביותר בלונדון הוא תיאטרון “אפולו האמרסמיט”, בעל קיבולת ישיבה של 3,326 איש, ואחריו “לונדון פלדיום” ו”תיאטרון דומיניון”. בשנת 2000, תיאטראות לונדון היו עדים לשינוי עצום כאשר 9 מתוך התיאטראות המובילים התמזגו עם קבוצת תיאטרון “אמבסדורס” בעסקה של 16 מיליון ליש”ט! נכון להיום, לווסט אנד יש שני שחקנים מרכזיים: תיאטרון “אמבסדורס” עם 11 תיאטראות, ו”הקבוצה המועילה באמת” (The Really Useful Group – בבעלות לורד אנדרו לויד וובר) עם 13 תיאטראות. תיאטראות לונדון הם חלק בלתי נפרד מתרבות העיר, והם צפויים להישאר כך במשך שנים רבות, למרות השינויים הרבים שעשויים להתרחש בנוף הווסט אנד. רוצים גם להבין על מה כל המהומה? הזמנת כרטיסים להצגות בלונדון במחירים נוחים, עכשיו באתר טיקטס בוקינג.

רוצים לחוות יותר מלונדון מאשר הצגות? בגלל שללונדון יש כל כך הרבה מה להציע, עדיף להזמין כרטיסים לאטרקציות בלונדון מראש, לוודא שלא תפספסו את מה שהכי חשוב לכם לחוות. ואם בכל זה בא לכם לחזור למופעי במה, אל תשכחו לרכוש כרטיסים למחזות זמר בלונדון, שכן זו העיר עם המבחר הכי שווה באירופה! צרו איתנו קשר היום, או פשוט רכשו באתר בביטחון ובנוחות.

About Us

 

טיקטס בוקינג היא חברה ישראלית שמציעה רכישה מקוונת נוחה ומהירה של כרטיסים למגוון מופעים
ואירועים בחו”ל – הצגות תאטרון, הופעות מוזיקה, משחקי כדורגל ואטרקציות מבוקשות נוספות.
קראו עוד

ניסיון

כבר מעל 20 שנות פעילות

לשירותכם

03-566-3107 א-ה 17:00-9:00

ביטחון

האתר מוכר אך ורק מהספקים הרשמיים

הנחות ומבצעים בלעדיים

הנחות בלעדיות ומבצעים מיוחדים

דילוג לתוכן